Reklama

Reklama

Obsahy(1)

"To tedy byl porod!" vzdychnete si, když se vám něco nepodaří lehce, ale stojí vás to hodně úsilí. "To tedy byl porod!" je přesná definice nejen vstupu naší hrdinky Olgy na svět (vzácnou polohou čelní), ale tato věta vystihuje výstižně i její touhu najít pravou lásku. Není to vůbec jednoduché, možná proto, že ani Olga není jednoduchá. Má se svým milostným životem velké plány a má přebujelou fantazii. Městečko, kde se narodila, jí pro realizace milostných záměrů nestačí. A tak se přemístí do velkoměsta. Nejprve prodává v dámském prádle, kde obslouží přes 3 tisíce žen, než se stane zázrak a přijde ON! Ten první a pravý! To si aspoň Olga myslí do okamžiku, než ho přistihne při nevěře. Olga studuje psychologii, a tak má svou situaci teoreticky zvládnutou. Praxe je ovšem jiná. Zvlášť, když se potká s vyhlášeným děvkařem a ten ji odveze do karpatských hor. Anebo, když se málem utopí v kanoi před očima toho mladíčka ...anebo, když zjistí, že ten kluk, který ji poprvé viděl nahou, není zas takový kretén ...anebo, když pochopí, že její syn už není dítě ...anebo... těch "anebo" je na cestě, kde Olga hledá báječný vztah, hodně. Určitě ale platí, že film Zoufalé ženy dělají zoufalé věci je komedie, ze které vyplývá, že co se týče lásky, tak... i když je vám hrozně, i když jste k smíchu, tak to prostě nesmíte vzdát! (Bioscop)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (289)

Emzet odpad!

všechny recenze uživatele

Viděl jsem plakát a název, viděl jsem režiséra, viděl jsem reakce všech ostatních tady a dovolil jsem si to propojit. Takže ano, už při vstupu jsem čekal křeč a trapnost, hysterickou estetiku, tuny bizarního nonsensu, chromý scénář, který nedokáže být vtipný dokonce ani omylem a trvalý pocit studu za všechny ty alespoň trochu známější herce, jejichž přítomnost zde vskutku implikuje onu titulní zoufalost. Fakt, že i přesto se ZŽDZF podařilo moje očekávání překonat stonásobně pak vlastně trochu vnímám jako kvalitu sui generis. --------------- Přehlédl jsem, pravda, Pawlowské jméno u předlohy a scénáře, proto to jisté zmatení z oněch pokusů o ženské mudroprdství, do kterého se tato - kdysi poměrně svébytná, vkusná a místy i vtipná - dáma s léty propracovala. Rovněž od Renče nelze čekat mnohé, ale tam, kde dříve jeho tvorba alespoň trochu připomínala činnost někoho, kdo aspoň v zásadě ví, jak by alespoň obecně vzato měl (normální) film vypadat, nyní výsledek působí jako když pustíte za kameru dítě, které nejdřív vyzkouší všechna hejblata a následně se vloupá do cukrárny a sní všechno, na co přijde, až po úporný břichabol. Což se vší tou občasnou oplzlostí fakt nepůsobí dobře. --------------- Ale veškerá manýra a ztráta soudnosti stranou (konečně osobně bych snad radši to, než se dívat na film někoho, kdo nejenže filmy dělat neumí, ale vlastně ani nechce, neví proč a v životě snad jich ani moc neviděl, jak bude působit o rok pozdější Ženská na vrcholu), když nejdůraznějším pocitem z filmu je ona až opresivní blbost, ze které je diváku místy nesnesitelně trapně. Proč Mexičan? Proč to mariachi trio? (chápu, že odpověď druhá asi navazuje na odpověď první, ale to mi nevysvětluje proč!) Proč nás to provází celým filmem? Proč ty prenatální, digitální obludnosti? Proč “psychologie”? Proč prase? Proč Martin Kraus? A nevíc z toho všeho - proč transsexuální Kříž? --------------- Na rozdíl od jiných, tento film vám ani zdaleka nemůže ublížit. Ale trpět budete rozhodně. ()

M.i.k.e odpad!

všechny recenze uživatele

už pár let žiju v domění,že česká "komedie" svého dna dosáhla a to opakovaně...pak se ale z ničeho nic objeví nový film Filipa Renče a hle...pojem dno dostává úplně nový rozměr.Nevím přesně komu je tenhle ultra bizár určený,ale každopádně dělá blbce z chlapů,hovada ze ženských a hlavně absolutní idioty z diváků.Tendenci vypnout jsem měl každých cca 5 minut,nicméně vytrval jsem protože mě zajímalo co paní Pawlowská a pan Renč považují za humor.To je koneckonců asi největší a jediná deviza "zoufalek".Je to tak neuvěřitelně hloupý film,že divák má snahu ho dokoukat aby se přesvědčil,že se mu to nezdá...0% ()

Reklama

Mrkvič 

všechny recenze uživatele

Sic vám dvě hvězdičky, ale bavil jsem se slušně. 80 minut byla přesně taková stopáž, jakou si film zasloužil. A to se ještě jely utratit peníze na Slovensko, kde vznikly absolutně zbytečné scény. Vždy, když se na scéně objevil Kříž a zďáblil se, bavil jsem se. Každá proměna Dvořáka byla krásně prdlá a vždy pobavila. Sezení u psychologů bylo krátké ale velmi intenzivní a já se neudržel a rozchechtal se nahlas. Na druhou stranu kdykoliv je v záběru Issová (jak jsem ji měl dřív rád), jde o strašný průser - buď dojem hodně kazí její skutečný věk, když hraje 18ku, nebo se má chovat neskutečně prdle a u ní mi to prostě vůbec nesedělo. Černá čísla si film ale rozhodně nezaslouží a každému bych ho vřele doporučil. ()

Bozvav 

všechny recenze uživatele

Zoufalé ženy hrají v zoufalých filmech, jen mi není jasné proč se k tomuto propůjčila Klára Issová. Věřím, že jako satirická povídka pro ženy, může svébytný humor Haliny v knižní podobě vyniknout, ovšem jako námět k celovečernímu filmu to fakt není. Přitom rozjezd vypadal slibně, pak už děj jen padal a padal až na dno. Za mne jedna za ten rozjezd. ()

LexBarker odpad!

všechny recenze uživatele

Filipa Renče mám rád a jeho filmy se mi líbí. A právě proto musím dát jeho novému filmu odpad. Nemohu totiž pochopit, proč tvůrce Rebelů, Románu pro ženy, Hlídače č.47, natočil tak trapnou, nevkusnou a nevtipnou "věc". Přesně takhle si představuji zábavu á la Nova. Tváře z jejich nekonečných seriálů, nesympatické "herectví" a look telenovely. Připadalo mi, jako bych se koukal na vykastrovaný Kameňák. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (8)

  • „Měla jsem z Filipa na začátku rozporuplný pocit. Má svou jasnou představu, kterou chce vyjádřit. Nejdřív mě jeho připomínky štvaly, ale pak mě začaly podněcovat k tomu, že jsem některé scény úplně předělala,“ uvedla scénáristka filmu Halina Pawlowská. (SONY_)
  • Prvá klapka snímku padla začiatkom júla. (classic)

Reklama

Reklama