Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (504)

Tetsuo odpad!

všechny recenze uživatele

Na to už fakt skoro není slov. Totální everyday patriarchy bullshit každou půlminutu. Polovina jakože vtipů pointovaná větami "To nemůžeš pochopit, protože jsi chlap/jsi ženská". ________ Svět, ve kterém v časopise Playboy nemají HR oddělení a na recepci může ze dne na den pracovat kdokoli, s kým ani nikdo nepodepsal smlouvu; film, kde se finální Noc talentů odehrává ve dne; svět, v němž majitel časopisu je větší šupák než vyhozený šéfredaktor; mediální prostředí, kde úplně neschopný blbec dostává novinářské ceny; fantasmagorie, v níž údajný feminista okouzluje ženy neustálým "mainsplainingem", což je přesně to, co by dělat neměl. __________ Film, co vypadá, jako by ho napsal Michal Viewegh po mrtvici (viz slavný sloupek, kdy se proměnil ve svou ženu a pak si sahal na prsa a do kalhotek), ale napsali ho Radka Třeštíková a Rudolf Havlík po opici nebo lobotomii. Ani Po čem ženy touží s Gibsonem nebyl žádný zázrak, ale aspoň nějak držel scenáristicky pohromadě. Tento film drží asi jako pochroumaná záda Jiřího Langmajera a má inteligenci Dominiky Myslivcové. ________ Chcete-li to ve zkratce: Je to podobná romantická komedie jako Mechanický pomeranč. Čiré utrpení. ()

GeusX 

všechny recenze uživatele

Příjemné komediální překvapení na české scéně. Komedie na téma, které není nikterak originální, průběh děje je až banálně jasný a již bylo vícekráte ve světové kinematografii v různých podobách zpracováno. Jirka Langmajer hraje se svou šibalskou elegancí, Anička Polívková komediální role umí. Místy je to až groteska. Výše sympatií k hlavním přestavitelům a komediantnosti Polívkové bude zřejmě rozhodovat, zda se u filmu pobavíte či na film plivnete. Čeští filmaři si na nějaké "utajování" produt placementu nehrají a tak je zde jedna jedna reklama za druhou. Když už nám ji cpou, tak alespoň, že onu propagaci nějkterých značek, převrátili na druhou a využili ji i do povedeného vtipu. Abych zůstal na zemi, musím přiznat, že mne nepochybně ovlivnilo sledování filmu v plném kinosále, kde nejedna divačka (ženského publika byla většina) nemohla smíchy zastavit a smích je nakažlivý, to je známá věc :) Česká komedie v zaplněném českém kině je vždy větší zážitek. Sám jsem zvědav, jak na mne zapůsobí film v intimitě obýváku. 75% ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Námět sice vykrádá Nancy Meyerovou a Langmajer taky nemá tolik toho šovinistického charisma jako Mel Gibson, scénáristé se mohli trochu víc odvázat, nebo alespoň věrohodně vykreslit vnitřní proměnu hlavní postavy, ale v porovnání s většinou současné české produkce je to ve výsledku až nečekaně zábavná komedie, byť ta zábava stojí a padá se skvělou Annou Polívkovou, která hereckým projevem věru otce nezapře. Trošku smutné a ženy poněkud degradující je vyznění filmu, které tvrdí, že ženy to mají těžké protože se musí líčit a chodit na podpatcích a skrze toto poznání se šovinistické hovado mění v gentlemana. ()

Hismael 

všechny recenze uživatele

Pokud nejste vyznavači progresivního feminismu, nebo genderové vyváženosti stereotypů a máte rádi české romantické komedie, tak budete nejspíš spokojení. Nové české komedie jsou v současné době trochu na úrovni telenovel, kde se pokoušejí o vtipné scény. Tohle sice není žádný super inteligentní film, ale má celkem v pohodě děj i prvky komedie. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Jasně, není to bůhvíjaká hitparáda, nicméně Anička se doslova vyřádila. Jiří Lagmajer klasicky fajn, do role mi seděl a Matěj Hádek, ten byl bezvadný. Dialogy, které vedl s Karlou/ Karlem neměly chybu. Pohádky pro Emu mě okouzlily, no tohle byla především "jen taková komedie". Jenomže já jsem se v určitých pasážích nemohla přestat smát... Až mi tekly slzy. Takže za mě spokojenost. A protože mám Anču ráda, jistě se na tuto českou crazy komedii podívám i v budoucnu. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Za Jiřího Langmajera sice při filmové autohavárii zaskočil kaskadér, ale neminulo ho prolézání okénkem nabouraného auta, a společně s Jiřím Havelkou pak v jiné scéně  „na vlastní kůži“ zinscenovali filmovou rvačku. (Zdroj: CinemArt)
  • Herečky „pomučili“ maskéři ve scénách, které zná důvěrně každá žena – při aplikacích pleťové masky. Naštěstí se jim nepodařilo vyděsit režiséra, takže mohl štáb po několika nočních frekvencích slavnostně zaklapnout poslední klapku. (Zdroj: CinemArt)
  • Anička Polívková, jako vítězka jednoho z ročníků StarDance, se i nadále věnuje tanci, a tak jí stabilita a chůze na podpatcích nedělá vůbec problém. Ve filmu však musela (jako přeměněný Karel) chodit v botách s vysokými podpatky a také v nich padat. Režisér padacími scénami a klopýtáním s nalitou kávou nešetřil, takže Anička některé filmovací dny padala mnohokrát za sebou. A nepadala vlastně jen ona, i Jiří Langmajer má ve filmu svoji padací scénu. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama