Reklama

Reklama

Miluji tě modře

  • Slovensko Miluji tě modře (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Sympatický malíř a kunsthistorik, doktor David Bárta, se blíží Kristovým létům. Jeho život by už měl mít „ustálenou" podobu a pevné obrysy. Opak je pravdou. Právě teď prožívá Bárta docela smolné období. Dostane výpověď z Národní galerie, žije stále pod jednou střechou s matkou, posedlou jógou, nemá žádnou přítelkyni a nedaří se mu ani skvělý výtvarný projekt, který realizuje se svým bonvivánským otcem. A najednou je tu zlom! Ve výloze luxusního pražského klenotnictví objeví Bárta dívku Terezu, krásnou aranžérku - tajemnou, cudnou i vášnivou, prostě nevyzpytatelnou. Přitahuje ho nebývalou silou a jeho staromládenecký život je naráz vzhůru nohama. Tereza je dívka jeho snů – ale je tu ještě „ten" třetí – přítel Terezy, artista Igor, rapl a žárlivec, který nedokáže pochopit, že lásku si nelze udržet ostřím nože. Vztah Terezy a Igora pomalu končí, i když se to neobejde bez bouřlivých a citově vypjatých scén. Na Davidovi je, zda dokáže ustát všechny karamboly rozchodu Terezy s Igorem a zda si dokáže získat Terezinu přízeň... Není to lehké, protože Tereza jednoho dne záhadně zmizí... (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (131)

manonfire odpad!

všechny recenze uživatele

Na tenhle průser sedí všechny zdánlivě levné vulgarity naprosto adekvátně a jakákoliv sofistikovanější kritika tedy není na místě.Takže snad jen... úděsně nesmyslný námět, dementní scénář, směšné herecké výkony, absolutně nevhodná sladkobolná hudba, navíc debilně zakomponovaná, ubohý výběr necharismatického hlavního představitele Venci Jílka a trapné kooperování několika kvalitních herců (Vlach, Táborský).Kočička Vagnerová sice moc pěkná, ale za to body rozhodně neuděluji. Papoušek uměl, ale tento jeho projekt(tyl) mezi oči dobrého vkusu zřejmě zahálel v nezrealizované autorské pozůstalosti zcela právem jako jeho worst of, než ho ovšem totální nýmand a prznitel Šmídmajer zprasil do podoby dnešního tvůrčího počinu. Kde kurva tací imbecilové berou peníze a svolení ke svým projektům, to soudnému člověku hlava nebere. 0% ()

johnny01 

všechny recenze uživatele

Ani se mi nechce věřit, že by scénář nebyl velmi výrazně upravovaný. Příběh je totiž opravdu velice naivní, a že by spolu Tereza a Igor chodili, to se tedy opravdu nechce věřit, stejně jako nahrazení Igora Davidem. Jogínská matka je další podivnost. Marek Vašut se pak do své role ale vůbec nehodí. Mnoho zbytečné nahoty a reklam ve filmu nemělo být, stejně tak zbytečné průpovídky Davidova otce. Přesto má film příjemnou atmosféru, doprovázenou hezkou hudbou, nabízí krásné záběry Prahy a pavlačového domu a obsahuje několik vtipných momentů. ()

Reklama

Psycho.R 

všechny recenze uživatele

Pokud jde skutečně o scénář pana Papouška, pak buď někdo zasahoval do jeho zpracování (což si myslím), aby bylo aktuální nebo totálně selhala režie, což je taky možné. Na Nesvačilovou se dobře dívá, ale celý film neutáhne. Taková Medvecká zahraje cokoli a věříte jí to, ale má, bohužel, málo prostoru. Každopádně jsem vůbec nevěřil rozhovorům a zvratům. Bylo to dost divné. ()

Gekacuk 

všechny recenze uživatele

Nepodařený pokus o komedii. Nepochybuji o tom, že do Papouškova scénáře bylo zasahováno. Už třeba kvůli mobilům, které v době psaní scénáře nebyly. Výsledné dílo nestojí za nic. Přemíra zbytečné sexuality, trapné role Kratiny jako osahavače modelek, Nováka jako totálního blba, místy ubohý humor-například únik z restaurace po čtyřech..... Novák si jistě zaslouží uznání za svoje art-cirkusové divadlo, ovšem zde hrál postavu naprosto nereálnou a hloupou. Doslova namaškařený jako šašek, na začátku vypadal jako zombie a později oblečen do hrozných hadrů (snad tak nechodí i v civilu!). Chová se celý film potrlhe a divák se jistě zeptá, proč s ním ta Nesvačilová vlastně chodí. Jílek a Nesvačilová mne nijak nepřesvědčili, že jsou dobří herci. Pouze 2 vtipné momenty: proběhnutí plátnem a turecký sed. A to je málo i na předvídatelnou Love Story. ()

Mouzon odpad!

všechny recenze uživatele

modré memento scenáristické legendy československé kinematografie - netuším, jestli Papoušek tenhle film miluje, ale spíš bych si tipnul, že z něj rotuje v hrobě... podobně jako u Jiřího Menzela došlo blahé paměti k přerodu z fáze “dobrý tvůrce” do fáze “velký špatný”, i Papoušek tu (v zastoupení, což je dost podstatný - ale chyba nejspíš bude už v prvopočátku) předvádí obdobný myšlenkový veletoč a jarmark marnosti... připadá mi, aniž bych chtěl jakkoli zobecňovat, že tyhlety pocty a dodělávky šuplíkovejch děl velkejch mistrů a přebírání / přepisování jejich scénářů fungl novými týmy stojej častokrát za velký, modrý, nepříjemný kulový - někdy to možná žádá situace, ale někdy se o to ani kdokoli neprosí, což je přesně případ MILUJI TĚ MODŘE... chápu, že Šmídmajer miluje šedesátkový československý tvůrce (koneckonců jeho možná nejlepším filmem nejspíš navždy zůstane formanovskej dokument), my všichni je milujeme celým barevným spektrem, ale některý sny by si člověk neměl plnit - jako třeba aktualizaci a zfilmování scénáře šedesátkového barda, kterej je do současnosti přenesen takovým způsobem, že z toho má jeden dojem, jako by se snímek s jakoukoli současností (a konceptem reality jako takové) rozžehnal a nechal ji stranou... zároveň je to projekt tím podivnější, že asi nešlo o úplně lacinou záležitost (jako, jezdit z Prahy do Olomouce jen kvůli natočení vrátnice a iracionálního Rosťovo výstupu na Suškově soše je docela luxus)... to je ale všechno oukej - ať si lidé točí třeba cirkus Berousek balancující na špici brněnského orloje, mají-li na to prachy; už méně oukej je ale celkové vyznění filmu: 1.) holky zase jen na čumendu nebo jako karikatury - tybláho, z jistého úhlu pohledu vypadá česká kinematografie jako průmysl ovládaný mlsnými šedesátníky+, kteří by si rádi plácli, ale už je žádná nenechá, tak o tom pak točej filmy; 2.) “ne” není odpověď - kdo vymyslel, že je romantický (nebo vůbec přijatelný) uhánět holku imrvére den co den, přestože tato se jasně vyjádřila, že nemá zájem?; 3.) umělci jsou prolhaná prasata - tohle je taky pořád všude, ačkoli podobnej stereotyp byl vousatej už v době, kdy ho poprvý vynašli... ve výsledku tak máme před sebou efektně nasnímaný sexistický svět, který obývají povrchní a bezprizorní osoby, v němž sexuální obtěžování je prezentováno jako romantické chování - a kde umění je pouze prostředkem k ukájení vlastního libida... ()

Galerie (44)

Zajímavosti (6)

  • Film obsahuje potitulkové scény. (Duoscop)
  • Natáčení probíhalo v Praze a také v Olomouci na nádvoří univerzitní knihovny. (skudiblik)
  • Název zasílaného souboru v kinodistribuci zůstal „JEDNIM-SLOVEM_FTR“ a odkazuje na původní název filmu. (Peklop)

Reklama

Reklama