VOD (1)
Série(4) / Epizody(40)
Obsahy(1)
Nové vášně, nová móda i nová Emily? Americká marketérka, která má kuráže na rozdávání, nastoupí do vysněné práce v Paříži, kde může konečně roztáhnout křídla. (Netflix)
Videa (7)
Recenze (143)
Netflix moc dobře rozumí dnešní době, a proto přináší do amerického seriálu trošku evropského koření. Upřímně jsem si myslela, že už jsem o něco náročnější divák, ale asi si to namlouvám. Protože já si vážně nepamatuji, kdy jsem si u něčeho tak jednoduše a hezky odpočinula. S lehkým studem přiznávám, že čím je Emily povrchnější, šíleněji oblečenější, čím víc se jí daří udělat doslova z každé fotky nebo věty virál, čím víc ji mají lidi, co ji nejdřív nesnášeli bezdůvodně rádi, čím víc je přelétavá, tím radši se na ni dívám. Víc vzdálenější od reality to být nemůže, a díky za to. ()
O seriálu jsem věděla, ale nezajímal mě...až jednou - v sobotu, kdy chcete vypnout a ničím si zbytečně nezatěžovat hlavu, na něj došlo..A bavilo mě to. Líbí se mi koncept do 30ti minut dílu, svižnost, čistota a podání seriálu. Bavila jsem se, párkrát jsem dostala solidní záchvat smíchu a zfoukla jsem to za jedno odpoledne :) Těším se na další řadu, ale způsobem, že to do té doby v klidu přežiju :D ()
Pozadí Paříže je už samo o sobě výhra. Když se k tomu přidá Lily Collins a spousta dalších krásných a sympatických lidí, vznikne příjemná romantická oddychovka - v délce deseti epizod na sezónu taková jednohubka na odpoledne. Těším se na pokračování! EDIT: Po dalších sezonách je okouzlení pryč. Děj je natahován až ztrácí tempo a nudí. ()
Americká husička v Paříži, která neumí kváknout francouzsky a myslí si, že si z jejích velkých Insta nápadů a korporátní marketingové moudrosti sednou její pařížští kolegové na prdel, holka která své "práci", ta se z větší části sestává ze sebeprezentace - focení se ve vyzývavých pózach na trendy místech, z okamžitého postování na socky, samozřejmě s úderným sloganem a hashtagem, a vedle toho taky z marketingových kampaní pro francouzské klienty, kteří mají diametrálně odlišné představy o tom, jak má taková reklama vypadat (ideálně tradicionalisticky, snobsky a sexisticky), dává největší důležitost - no protože pracuje 24/7, neumí se bavit, nosí extravagantní oblečky a všecko moc řeší a hrotí, jo a vedle toho samozřejmě hledá tu správnou lásku v iluzivním marketingovém konceptu Paříže (jo jsem spíš na namachrovaný britský frajírky :). Tak jasně - teď jsem tu vyplivla tu správnou snůšku stereotypů, ale na tom se Emily in Paris prostě veze, na velmi exponovaných a zároveň zjednodušených střetech odlišných kultur a mentalit, a divák se prostě baví. Zcela mimo realitu, zasezena v živném podhoubí aktuálního virtuálního světa sociálních sítí. Někdy člověk potřebuje vypnout a sledovat prostoduchou zábavu, jako fakt jo! Mimochodem tohle sledovat v českým dabingu, never! ()
Tak jsem se nechal nachytat na seriál od tvůrců Sex ve městě. Po první epizodě mi bylo jasné, že je to trochu jinak. Tady se hraje na jednoduchost , sex se skrývá pod peřiny a casting je béčkový. A i když se pár slušně humorných dialogů objeví, mohlo to být lepší a střet "zaostalé" Francie a "moderní" Ameriky je spíše k pláči. Ale jakž tak jsem se na seriál dodíval. ()
Galerie (633)
Zajímavosti (12)
- V epizodě je zmíněn Ratatouille (2007), což je odkaz na stejnojmenný film. (SONY_)
- V této epizodě zazní oscarová píseň „Falling Slowly“ od Glena Hansarda a Markéty Irglové. (PetraRuze)
- V epizodě jsou zmíněny filmy Moulin Rouge (2001), Ratatouille (2007) a Zachraňte vojína Ryana (1998). (SONY_)
Reklama