Reklama

Reklama

Jak prodávat drogy přes internet (rychle)

(seriál)
  • Německo How to Sell Drugs Online (Fast) (více)
Trailer
Německo, (2019–2021), 9 h 36 min (Minutáž: 25–36 min)

VOD (1)

Série(3) / Epizody(18)

Obsahy(1)

Podivínský teenager chce získat zpět expřítelkyni, a tak začne online prodávat extázi přímo ze svého pokoje. A vypracuje se na jednoho z největších evropských dealerů. (Netflix)

Videa (3)

Trailer

Recenze (50)

Vito_LePour 

všechny recenze uživatele

Všechny tři série jsem stejným způsobem. Hned jak vyšly, tak pěkně naráz. První byla absolutně famózní, druhá byla skvělá a třetí to nádherně a logicky ukončila. Je tu určitý prostor pro pokračování, ale těžko říct, zda bude využit. Celkové dílo je naprosto neotřelý zážitek, s malým počtem slabších chvilek, děj nedá divákovi v podstatě odpočinout - je to jízda. Z příběhu plyne spousta ponaučení. Člověk si uvědomí, co dnešní moderní doba vlastně umožňuje. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Mám z tohto projektu skutočne zmiešané pocity. Veľmi zmiešané. A viac prevládajú tie negatívne. Po dopozeraní mám pocit, že to nemá žiadne hlbšie posolstvo, žiadnu kvalitnú komédiu ani nič podobné. Techniky, ktorými sa rozpráva príbeh sme už videli a nejako to nepoužíva dobrú techniku, ktorou by priniesli dobrý humor. Prvé dve epizódy ešte celkom áno, potom to už akosi fungovalo menej a menej. Najlepší bol proste pán Jonathan Frakes. K tomu nemám čo dodať. Hlavný hrdina mi nie je veľmi sympatický, jeho ex-priateľka je na tom rovnako. Jeho kamarát Lenny je v pohode a ich spolužiačka Gerda je tiež celkom okey. Niekedy je tu pár dobrých vizuálnych fórov, no dialógy ako také toho pre mňa moc nerobia. Atmosféra série nie je zrovna príjemná a neviem či to vlastne chce povedať, aby tínedžeri nebrali drogy, alebo ich to chce naučiť ako môžu rozoznať kvalitu od odpadu, ako začať zarábať na drogách a podobne. Pretože v tomto séria exceluje. Teda okrem vizuálov, ktoré sú dobré. Neviem či to môžem odporúčať. Ja z toho moc pozitívne dojmy nemám, ale podľa reakcií ostatných to možno generácii Z niečo dá. Ja z toho moc pozitívneho necítim. Každopádne je to otvorené pre druhú sériu... takže uvidíme. Nevylučujem, že sa k tomu vrátim. Hodnotenie: C ()

Reklama

diahexik 

všechny recenze uživatele

První dvě série jsou naprosto super, děj sám sebe trochu paroduje a ze svých chyb dělá přednosti, chvílema se tam najdou programátorský vtipy, při kterejch se člověk zasměje. Třetí je horší, protože chyby zůstávají chybami a děj je možná až moc zrychlenej, ale i tak bych celej seriál doporučil každýmu, kdo alespoň někdy pracoval s npm a ví, že to může být utrpení, protože asi v pěti vteřinách seriálu nalezne pochopení pro své trable. ()

Dudek 

všechny recenze uživatele

Svižná jednohubka, které se poměrně dobře daří pracovat s různými kulturními odkazy a fenoménem VOD jako takovým. Samozřejmě mohu jen těžko soudit, nakolik se tvůrcům podařilo vystihnout aktuální generaci středoškoláků, ale celkově z toho mám mnohem lepší pocit, než u Sex Education. Typově velmi dobře obsazené. ()

ZeroCZ1233 

všechny recenze uživatele

Netflixovská produkce teen záležitostí skýtá čím dál větší rozmanitost. Přičemž její největšího zastánce v podobě 13 Reasons Why zastiňují mnozí se jménem mnohem méně atraktivním pro konzumenty tohoto žánru. Vedle USA a Velké Británie se přidala další evropská velmoc, a to Německo, aby za svou zemi prezentovala další kamínek této bobtnající mozaiky. Už název je první záchytný bod, jenž může roztěkanou diváckou základnu zaujmout, má v sobě vtip a nadsázku, což obojí prosakuje do stylizace celkového seriálu. Na ploše šesti epizod se Němcům podáří originálními nápady a stylizovanými prvky zapasovanými v typickém pubertálním kýči dodat světu další kvalitní zábavu, jež má stylem nejbližšího konkurenta v Britském The End of The Fucking World, přičemž kacířsky mohu s klidem říct, že první série tohoto se povedla o pár desetin lépe, něž druhá série tamtoho. Působivé překvapení, druhá série je doufám jistá. 8 a něco/10. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (5)

  • Veškeré profily na sociálních sítích, které postavy v seriálu využívají, byly pro natáčení reálně vytvořeny. (hansel97)
  • Pod jedním z instagramových postů v seriálu si můžeme všimnout komentáře od scenáristy Stefana Titze. (hansel97)
  • Název epizody odkazuje na známou obchodní strategii Steva Jobse: „Myslete jinak.“ (Modular)

Reklama

Reklama