Epizody(8)
-
Il carico (E01)
-
I cieli di Tampico (E02)
-
Miranda (E03)
-
Il trasbordo (E04)
-
Sharia (E05)
-
Salvezza (E06)
-
Famiglia (E07)
-
Stesso sangue (E08)
Obsahy(1)
Seriál Nula nula nula odhaluje temná tajemství světového obchodu s kokainem, od jeho výroby až po dodání na místa konečné spotřeby. Je to cesta do hlubin složitého, důkladně propracovaného systému, který se vyznačuje nejen násilím a krutostí, ale také vysokou odborností, zručností a představivostí. Od džungle až po mrakodrapy, od Mexika po Paříž, přes rovníkovou Afriku, země Maghrebu, Kalábrii, ve světě obývaném zločinci a byznysmeny, zoufalými lidmi i miliardáři, je vše propojeno neviditelnou a magickou lajnou kokainu. V této nelítostné mocenské válce jsou všichni zúčastnění, od malých lokálních dealerů až po kmotry nejvlivnějších zločineckých organizací, nuceni bojovat a riskovat své životy. (HBO Europe)
(více)Recenze uživatele davidh76 k tomuto seriálu (8)
Il carico (2020) (E01)
Supr rozjezd ()
I cieli di Tampico (2020) (E02)
Komu fandit? Tem mene spatnym? ()
Miranda (2020) (E03)
Opet hustarna! ()
Il trasbordo (2020) (E04)
Kvalita, i kdyz mirne slabsi, nez prvni 3 ultimativni dily. ()
Sharia (2020) (E05)
Prvni celkem nudny dil. Prekvapive i trochu predvidatelny. Uz znate schema navratu a podani udalosti z jineho uhlu, takze uz trochu vite... ()
Salvezza (2020) (E06)
Dily 4-6 mi prisly mene zajimave, nez ty ostatni. Misty i trochu nudne. ()
Famiglia (2020) (E07)
Emocionalne nejzajimavejsi dil. Drogy, laska, smrt. ()
Stesso sangue (2020) (E08)
Zaver je ten, ze vyhrali ti spatni. Jini v serialu ani nebyli. Vzhledem k tomu, jak husty serial misty byl. Bych cekal, ze posledni dil urve koule, ale v podstate jen uzavrel kapitolu. Celkove hodne dobry serial, ktery misty dosahoval maximalnich kvalit. A dokazal misty vzbudit pocit totalni deprese, ze sveta, kde vyhraji spatni nad jeste horsimi. Kde dobro nema absolutne zadne misto, pripadne je odstreleno hned jak vyrasi. Zrostredkovani tohoto pocitu ze sveta drog je za maximalni hodnocdni. Prostredni cast ale byla misty nudna. Nebyl to tedy serial, ktery bych oznacil "jizda od zacatku do konce". Celkove lepsi 4. Nejlepsi dily 1,2,3,7. ()