Kamera:
Larkin SeipleHudba:
Son LuxHrají:
Michelle Yeoh, Ke Huy Quan, Stephanie Hsu, James Hong, Jamie Lee Curtis, Tallie Medel, Jenny Slate, Harry Shum Jr., Sunita Mani, Aaron Lazar, Andy Le (více)Obsahy(2)
Žena středního věku se nudí se svým manželem, začíná nesnášet svého otce a moc si nerozumí s dcerou, která pro změnu začíná nesnášet jí samotnou. Její prádelna spěje ke krachu a úřednice z finančního úřadu ji daňové přiznání hodila na hlavu. Zrovna sedí a trpí na finančáku, když se objeví manžel z jiné dimenze a ukáže jí, že má stovky životů a ne úplně každý stojí takhle za prd. Vedle sebe totiž existuje celá řada paralelních vesmírů a všem najednou teď hrozí smrtelné nebezpečí. Hlavní hrdinku tak čeká ještě větší hrůza, než jsou daně, protože právě a jenom ona může ultimátní zlo zastavit. Má totiž schopnost prostupovat souběžnými vesmíry, nasávat v nich schopnosti a dovednosti svých paralelních já a ty pak pro záchranu všech světů použít. V některém je filmovou hvězdou, jinde kuchařkou, přebornicí kung-fu, někde mají místo prstů jakési párky, někde si úřednici z finančáku vzala za ženu a jinde je zase pouhým kamenem. Na všechna svá já se může napojit a v jeden čas žít nespočet různých životů. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (743)
Ten lepší letošní film s tématikou cestování do paralelních realit? Těžko říci, zklamaly mě oba. O Everything Everywhere All at Once jsem četl vyloženě extatické reakce, ale nějak jsem vůbec netušil co čekat. Swiss Army Man od stejných režisérů mě bavil tehdy moc, nicméně tento film už je na mě až moc asijsky přepálený tím nezábavným způsobem a ačkoliv chápu, že je třeba chválit něco, co tu ještě nebylo, nějak jsem to tentokrát nezbaštil a dokonce mě ani příliš nebavila akční stránka věci, byť choreografie soubojů je na špičkové úrovni. Dokoukal jsem nadvakrát a za pár let si budu muset dát asi znovu. ()
Název filmu přesně vystihuje jeho příběh. Přes 2 hodiny člověk čučí na všechno, pořád, všude, bez odpočinku najednou. Je to občas slušný guláš, plný parádních nápadů, ale je jich tolik, že se to nedá moc ustíhat. Hrají v tom s výjimkou Jamie Lee Curtis a dvou šutrů prakticky samí Asiati. Z filmu jsem zrovna dvakrát moudrý nebyl, celou druhou půlku jsem si sliboval že se na to už nechci nikdy znovu dívat, ale posledních 10 minut jsem film stejně vzal na milost a budu se zase někdy příště těšit. Nejdivnější film s nejdivnějším názvem roku. 60% ()
„VŽDY JE NĚCO, CO MŮŽETE MILOVAT. DOKONCE I VE STUPIDNÍM VESMÍRU, KDE MÁME MÍSTO RUKOU PÁRKY, VŠE ZVLÁDNEME NOHAMA…“ Nejdřív to nedává žádnej smysl, ale je v tom kung-fu. Zajímavá fantasmagorie, ze který se ovšem… později … vyklube zajímavě propracovaný rodinný drama. A přitom ty šílenosti převažujou a často vyústěj v neuvěřitelnou a absurdní píčovinu. Ovšem nemůžu říct, že mě to nebaví. Prostě chvíli píčovina, chvíli vážný, chvíli pičovina, chvíli… rovná se rodinný drama, jaký svět neviděl! P.S.: a rozumím i tomu odpadu! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Žiju pro svý nejhorší já. 2.) Do jinýho světa mě dostane jedině anální kolík. /// Thx za titule „Parzival“. PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ** NAPĚTÍ * ()
Na první pohled bizarní dort pejska a kočičky, který nebude pro každého lehce stravitelným. Ovšem tento dojem klame, je to precizně promyšlený dort, kde každá ingredience má svůj smysl a je na správném místě a ikdyž to může působit jako směsice a všehochuť, tak se jedná o neuvěřitelnou lahodu. Takový dort jste ještě neměli, nezpomenete na něj a rádi si ho dáte znovu. Jak někteří podotkli, originalita nestačí a toho jsem zastánce (Zdravím Star Wars preqeuly), jenže tohle nestojí jen na originalních a kreativních nápadech. Tohle má silnou premisu a příběh, který se krásně odvýjí, ve své podstatě naprosto standartní cesta hrdiny, nestandartně a originálně odvyprávěna s filozofickým přesahem o existenci a nihilismu. Je tu parádně vystavěná akce, která paroduje a zároveň vzdává hold osmdesátkovýmu Hong Kongu. Kde jinde dostanete napínavý souboj o to, zda si váš nepřítel něco zarazí nebo nezarazí do zadku a přitom to dává geniální smysl? Je tu i parádní, kreativní humor. To vše drží pohromadě hlavní téma o lásce a rodině vyprávěno skrze naší hlavní postavu a její trable. To vše se perfektně zrdcadlí v multiversu, kdy lidé z jejího okolí mají ty správné multiverzní role nepřátel, opory a podobně. Neuvěřitelně silný zážitek u kterého člověk brečí smíchy a následně dojetím a ikdyž velmi oceňují, jak precizní scénář, tak kreativitu, pro mě nejvíc úctyhodné je to, jak se jim to nakonec podařilo složit do kupy v perfektní dílo! 10/10. PS.: Čecháčkům pěkně hrabe, že je toto v modrých... vzpamatujte se vy xenofobní konzervativci. Jeden z top filmů všech dob... ()
Taková krásně eklektická šílenost kde obyčejná stará bába začne cestovat paralelními dimenzemi, naučí se kung-fu jak v Matrixu, a hlavně hledá cestu ke své odcizené teenage dceři. V některých těch paralelních dimenzích jsou všichni proměnění na kameny s očičkama a v některých mají místo prstů párky. Všichni herci za to dostali Oscara. A je to nakonec vlastně hrozně chytré a dojemné. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (58)
- Na začátku filmu je v bytě Wangových vidět kalendář s velkým číslem „24“ – není to sice totožné písmo jako logo společnosti „A24“, ale je velmi podobné. (KGBelik)
- Scéna v karavanu, ve kterém sedí Evelyn (Michelle Yeoh) a Waymond (Ke Huy Quan), se natočila s každým hercem zvlášť. Michelle točila z Paříže a Quan z Los Angeles. Poté se na bočním skle objeví ruka, která má patřit Jamie Lee Curtis, ale ta také nebyla přítomna a ona ruka patřila spolurežisérovi. (HanzoBureshi)
- Na ceduli u skříně pro uklízečky na daňovém úřadě je napsáno 10-99. 1099 je formulář pro informační přiznání. (KGBelik)
Reklama