Režie:
Anthony WallerKamera:
Egon WerdinHudba:
Wilbert HirschHrají:
Tom Everett Scott, Julie Delpy, Vince Vieluf, Julie Bowen, Pierre Cosso, Thierry Lhermitte, Chris Bearne, Charles Maquignon, Alan McKenna, Maria Machado (více)Obsahy(1)
Tři mladí Američané, kteří cestují po světě a hledají dobrodružství, sedí na špičce Eiffelovky v Paříži. Andy, Brad a Chris sem přišli na piknik, popít víno a zaskákat si bungee jumping. Kde se vzala, tu se vzala, najednou se tam objevila také krásná Serafine, kterou naopak život omrzel. Skočila dolů a doufala, že tím všechno skončí. Andy ji zachránil, ale ona zmizela. Začal ji hledat a tím udělal první krok do pekla, které se otervírá každým úplňkem. Vlkodlak vyrazil z klece! (oficiální text distributora)
(více)Recenze (60)
Obsah byl zábavný, herecké výkony taky, obzvlášť ta blbá blondýna s minisukní na hřbitově stála za to. Co se týče toho prasopsa, který měl budit vzdáleného dojmu vlkodlaka, vůbec se mi nelíbil. Nejspíš za to můžou nekvalitní počítačové triky a nebo špatný režisér, co já vím..., ale z celkového dojmu to nijak neubralo, na film se dalo dívat. ()
Nevím, jestli tahle slabomyslnost má být volný pokračovaní Amerického vlkodlaka v Londýně, ale každopádně to bylo ještě horší. Parta amerických výrostků si vyrazila do Evropy - zřejmě vohýbat zdejší hloupý puberťačky a pořádat seskoky z Eifellovky - což byla naprosto reálná akce, u které mě akorát tak napadla písnička z jednoho pořadu pro děti: "Andy a Kip zas do neznáma letí..." Prostě vlkodlaci v Paříži jsou úplně jiná liga - pořádají vlastní párty, na kterou si pozvou svoje oběti, pobíhají po městě, už se nepřeměňují jen za úplňku, protože mají sérum, s kterým se můžou proměnit kdykoli a chtějí snad mít svoji kolonii a vyčistit svět od běžných lidí. Pokud chce být vlkodlak zase člověkem, musí najít vlkodlaka, kterej ho kousnul, zabít ho a sníst jeho srdce. Naštěstí se dají zabít úplně normálně jako běžní lidé. A jejich oběti chodí po světě a nenajdou klid, dokud neumře ten vlkodlak, kterej ho zabil...panebože, proč?! Kdyby tohle byl jen čistej horor, možná to mohla být průměrná blbost. Ale když se z toho snaží dělat komedii, která je možná vtipná jen pro dobovou mládež, je z toho akorát hodně podprůměrná sračka. ()
Tam kde o rok neskôr Stephen Norrington priniesol Bloodbath v BLADEovi tu je niečo také na diskotéke v starom kostole kam sa dostáva náš hrdina s tým rozdielom, že krv nestrieka zo sprchy ale priamo z ľudí keď prepukne to, že všetci zabávajúci sú vlastne vlkodlaci. Inak komédia je to podarená prinajmenšom tak ako je AN AMERICAN WEREWOLF IN LONDON, scénu zoskoku z Eiffelovky nedám za nič, horšie je to s tou hororovou stránkou ktorá je slabá ale nič nekazí narozdiel od tej trikovej kde masky nahradili digitálne triky a tie sú úbohé. Výber hlavných predstaviteľov je veľmi dobrý tak ako Tom Everett Scott tak aj Julie Delpy. ()
Škoda tých digitálnych efektov, šiel by som s hodnotenim na 4, pretože dej to má dobrý, nenadväzuje to na prvý diel, ale čerpá sa nový dej ktorý sa odohráva v Paríži. Po kým sa nedostaneme na samotné efekty vlkodlaka, ktorého urobili otrasne, v jednotke vyzeral strašidelne pretože režisér Landis má skúsenosti kdežto o Walkerovi sa to povedať nedá. Jediné čo tu ostalo je miestami vtipná komédia s pár dobrými scénkami 60 percent. ()
Ze začátku jsem se skvěle bavil a vypadalo to, že i když to bříběhem moc neoslní, teda spíš vůbec, tak by z toho nakonec mohla vylézt slušná bláznivá komedie, jenže od poloviny film trochu zvážní a vytratí se vtipný situace a tim to přestává i bavit a přichází už jenom nuda a všechno to už jenom zhoršujou pěkně amatérský triky vlkodlaků a přeměny ve vlkodlaka. Zůstat to u žánru hororový komedie, tak to mohl být skvělý, ale takhle spíš slabší průměr a to jenom za tu zábavnou první část ()
Galerie (82)
Photo © 1997 Hollywood Pictures
Zajímavosti (3)
- Původně byl pro režii vybrán John Landis, který natočil snímek Americký vlkodlak v Londýně (1981). (Stocki)
- Cameo: režisér Anthony Waller si střihl strojvůdce metra. (Stocki)
- Film se natáčel od 18.června 1996. (Stocki)
Reklama