Poslední recenze (3 123)
One Wild Oat (1951)
Tohle bylo nejzbytečnějších strávených 76 minut třicet sekund za celý tenhle víkend. Půlminutu byla na plátně Audrey Hepburn. Jestli chcete vidět její roli, pusťte si ten štěk na plátně, protože o moc víc tenhle film stejně nenabídne. Komedie je to prachmizerná. Bez špetky invence recykluje tisíckrát omletou zápletku a nepřidává do ní vůbec nic originálního. Jediná jeho devíza jsou dvě role - Roger Moore jako Man Watching Elevator Repair a Audrey Hepburn jako Hotel Receptionist.
Monte Carlo Baby (1951)
U tohohle filmu jsem si zavzpomínal na staré časy kdy jsem na ohraných betamaxových kazetách sledoval americké akčňáky dabované do němčiny. Viděl jsem ho totiž v originále na youtube s automaticky generovanými titulky překládanými do češtiny. Občas jsem youtube podezíral, že umí francouzsky asi stejně mizerně jako já, ale myslím, že jsem o nic důležitého nepřišel. Je to muzikál - bohužel jazzový, takže žádné složité myšlenky neobsahuje. Všechno se točí okolo zdánlivě bezprizorního dítěte, o kterém si různé skupinky myslí, že jsou s ním spřízněné. Dítě ještě nemluví, takže se nechává vláčet od jednoho dospělému ke druhému, a občas je mu zazpívána písnička. Audrey Hepburn si zahrála menší roli emocionální herečky. Nedostala dost prostoru, ale protože jí francouzština a jejich výrazná gestikulace neskutečně sedla, zanechala silný dojem.
Pojedeme do Monte Carla (1951)
U tohohle filmu jsem si zavzpomínal na staré časy kdy jsem na ohraných betamaxových kazetách sledoval americké akčňáky dabované do němčiny. Viděl jsem ho totiž v originále na youtube s automaticky generovanými titulky překládanými do češtiny. Občas jsem youtube podezíral, že umí francouzsky asi stejně mizerně jako já, ale myslím, že jsem o nic důležitého nepřišel. Je to muzikál - bohužel jazzový, takže žádné složité myšlenky neobsahuje. Všechno se točí okolo zdánlivě bezprizorního dítěte, o kterém si různé skupinky myslí, že jsou s ním spřízněné. Dítě ještě nemluví, takže se nechává vláčet od jednoho dospělému ke druhému, a občas je mu zazpívána písnička. Audrey Hepburn si zahrála menší roli emocionální herečky. Nedostala dost prostoru, ale protože jí francouzština a jejich výrazná gestikulace neskutečně sedla, zanechala silný dojem.
Poslední deníček (24)
Top 10 za rok 2023 - bez pořadí
The Covenant