Oblíbené filmy (10)
Trainspotting (1996)
Tento film mě před několika lety vtáhnul a už nepustil. Viděl jsem ho snad stokrát a po každém dalším shlédnutí je lepší a lepší. Jednoznačně můj N1. Kniha je ještě o něco lepší a jen škoda, že toho z ní ve filmu není více. Režisérovi se podařilo naprosto přesně vykreslit pocity, nálady, strach a opojení, které jsou spojeny s konzumací drog a se životem na drogách. Tenhle film by měl být povinně promítán na základních školách jako prevence. Ewan tu předvádí svůj životní výkon. Herci v dalších rolích však nezaostávají a téměř všichni si na tomto filmu udělali jméno. " Goldfinger je lepší než Dr. No"
Dobrý Will Hunting (1997)
Tento film patří do mé TopTen. Brilantní scénář a perfektní herecké výkony patří k tomu nejlepšímu co jsem kdy měl tu možnost vidět. Nejvíce na filmu oceňuji tu opravdovost a uvěřitelnost postav a prostředí ve kterém se pohybují. Geniální film, více k tomu není co říci. Snad jen pro ty kdo tento film mají rádi, podívejte se na film Jay and Silent Bob. Je tam geniální parodie na tento film.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Clerks. (1995)
Dogma (1999)
Dobytí severního pólu (2006)
Poslední skaut (1991)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Návrat do budoucnosti (1985)
Hledám Amy (1997)
Pro mě nejlepší Smithovka. Smith napsal scénář podle vlastních zážitků když chodil s Joey Lauren Adams. Film je opět postaven především na dialozích a opět se mu to daří. Je to hodně vtipný, ikdyž úplně za komedii bych to nepovažoval. Výborné herecké výkony všech a pro mě nezapomenutelná scéna na houpačce, dělají z tohoto snímku vyjímečné dílo světového filmu. Opět se tu ukáže i nejkultovnější dvojka stříbrného plátna. " A od té doby stále hledám Amy "