Deníček (6)
Pitch Black
*****
Ať si kdo chce, co chce říká ............ včera jsme na tento film koukali opět a pořád platí to samé, nejlepší přistání vesmírné lodi jaké kdo kdy natočil, fakticky sice nesmysl, ale super natočený ............. a stále se nám ten film líbí.
Rozkoukané
Koupila jsem manželovi k svátku sérii 4 dvd Story of The Space Shuttle.
Zatím jsme stihli vidět pouze první film Return to Flight, těm co mají dokumenty s touhle tématikou rádi doporučuji. Příště si dáme Inside the Space Shuttle.
Nedávno viděno
*****
Kdysi dávno jsem tento film několikrát viděla a hodně se mě líbil. V očekávání až vyjde film Prometheus (pořád ještě je Junior malý na to jít s ním na tohle do kina) jsem si koupila Alien Anthology a začala jsem dvojkou, protože jedničku jsem viděla asi před půl rokem. První překvápko bylo, že je film o nějakých 20 minut delší, takže konečně mě některé nejasnosti zapadly do sebe. A druhé překvápko, že se mě film i po těch letech opět líbil.
Rozkoukané
The Mentalist - Season 1
***
Když už tak nějak po celém dni tupě upadnu v obýváku na gauč a nechci tupě zírat na černou obrazovku, koukám na Mentalistu.
Rozkoukané
Prime Suspect - The Complete Collection
Momentálně můj favorit
*****
Nedávno jsem v televizi viděla jeden z posledních filmů této série a dost mě zaujal, takže jsem byla na konci hodně zklamaná, že je to první část a ne celý film. Hned druhý den jsem si koupila celou sérii.
Rozkoukané
Supernatural - Season 3
Jsem na začátku třetí sezóny. Mám trochu pře-Winchester-ováno. Takže jsem kluky na chvíli pustila k vodě.