Poslední recenze (3)
Asterix a Olympijské hry (2008)
velké zklamání... pár (ale opravdu jen pár) světlých momentů díky kterým to není propadák, ale víc nic!
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
v podstatě hloupá filmová zvrhlost, ale skvěle se u ní bavim vždy, když ji vidím... proto nemůžu jít pod čtyři hvězdičky :-)
To, co dýchám (2007)
Příjemná podívaná, ale nemyslím si, že bych se k tomuto filmu ještě někdy vrátil... Na to tu sílu v sobě nemá... Nenašel jsem tam nic nového, je to jen další dějový puzzle v řadě...