Recenze (15 788)
Lie huo zhan che (1995)
Motorkarsky film z Hong Kongu, dobre sa na to pozeralo, len v strede dost velka nuda : 60 %
Vysílá studio A po třiceti letech ... (1995) (pořad)
Rezisersky najlepsi pocin Jaromira Vastu ..... 80 %
Štědrý den bratří Mánesů (1981) (TV film)
Dvaja bratia sa chystaju stravit Vianoce .. len nemaju rybu ... som zvedavy, ci ten kapor veril v zivot aj po Vianociach : 64 %
Slečna Chambonová (2009)
Nudny obycajny film, o obycajnom chlapovi, ktory zije so svojou zenskou, ma zabehany rytmus a kazdodennu rutinu .. kym nestretne dalsiu babu ......rezisersky nepremyslene, cista rutina, dialogy po chvili nudia, kulisy plane a skarede ...... 40 %
Mezi dospělými (2006)
Len taka francuzska spolocenska konzervacka, strasne vela sa keca a zbyto kjaxi utiekol .. ma to ani nebavilo, po polhodiine som tie kecy uz pretacal : 52 %
Do boje (2018)
Tak taketo filmy mam rad - automobilka podpise dohodu zo zamestnancami na x rokov, potom sa ma vyroba skoncit ... a zamestnanci bojuju za zachranu svojej prace, lebo si s firmou stotožnili svoje zivobytie. Stefan Brize ako reziser tymto natocil svoj najlepsi film, ktory ma perfektne tempo, namakane dialogy, kde obycajne prevazuju, ale zaroven o nieco ide ... skoda ze z hercov som nikoho nepoznal a ten zaver bol trochu ... pripaleny. Za mna vsak hovorim jednoznacne, ze taketo filmy mam rad : 78 %
Vzplanutí (1973) (TV film)
plane, ruky prec od toho, navrhujem dat do kategorie toxicky odpad
Okouzlení (2017)
Az moc bezdejove pre mna, fakt som tam nic nenasiel, cim by to zaujalo ... po par hodinach si na to ani nespomeniem . 7 %
Letní láska (1976)
Tocit filmy o letnych laskach je dost .. od pici, navyse este sa tam nic nedialo, len sa prechadzali z A do B, C, D, E ...... 20 %
Slib (1979)
podla mna druhy najlepsi Gilbert Cates, za jeho najlepsi film povazujem film Nikdy jsem nezpival svemu otci. Tempo, dialogy namakane, aj kulisy ..... v pohode sa to dalo pozerat : 70 %