Poslední recenze (3)
Madam Web (2024)
Tohle bylo něco tak strašně špatného, že jsem musel pohledat heslo k tomuto účtu a napsat důrazné varování před jakýmkoli pokusem o shlédnutí této sračky.
Predátor: Kořist (2022)
Miluji, když metr padesát vysoká a 45 kilo vážící holčička rozjebe partu lovců a pak si jako dezert podá mimozemského alfa predátora...je to všechno tak hrozně kůl a uvěřitelné! Arnie se musí cítit jako nějaká polobuznička, když měl sám co dělat, aby s moderními zbraněmi odrazil útok takového monstra a pak jej jen taktak udolal a tady ho sejme indiánská princezna levou zadní. Klasické trapné scény, kdy lovci indiáni absolutně ignorují jakékoli "změny" v chování zvířat a vůbec svého okolí a musí je na to upozorňovat (samozřejmě neúspěšně) přechytračelá sběračka, atd atd. A teď vážně - je to televizní srajda, kterou si nemá cenu kazit příjemný filmový večer. Ta jedna hvězda je vyloženě jen za postavu Predátora, kterou se stále někdo snaží držet "živou".
Kořist (2019)
Cvakající Glock, kristalove cista zaplavova voda, prokousnute a silne krvacejici koleno, ktere absolutne nevzrusuje kolem proplouvajiciho a hledajiciho aligatora (nehlede na to, ze za deset minut s nim napohodu plave sprinty), doslova ctyri cihly nebo tri ztrouchnivele desky od zachrany jsou naprosto oukej. Ale beda, kdyz aligatora polechtaji tri bublinky na brade...to je pak hned toco. Naprosta totalni sracka. Jedna hvezda je ciste za grafiku, kterou jsem u takove sracky opravdu necekal.