Oblíbené filmy (10)
Auta (2006)
Piráti na vlnách (2009)
Pelíšky (1999)
Prázdniny v Římě (1953)
RH bol môj prvý film s Audrey a navždy preto zostane v mojom srdci zapísaný. Hodnotím ho neobjektívnymi piatimi hviezdičkami, lebo keď sa zahľadíte do jej obrovských očí, objektivita sa stráca.
Ukradené Vánoce (1993)
The Mysterious Geographic Explorations of Jasper Morello (2005)
Krásna animácia, silný príbeh, nádherné prostredie. Pokračoval by som ďalej ale dochádzajú mi hyperboly. Najlepší steampunkový film, aký som zatiaľ videl.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Kúzelné! Po dlhom čase film, v korom mi deti neliezli na nervy, práve naopak, zamiloval som si ich. Ryška bola skvelá, chalan sympatický, krpaňa tiež. Príbuzní boli správne trhnutí, Monty,chovateľ pytónov ma ako britofila chytil za srdce.