Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Komedie
  • Animovaný
  • Drama
  • Krimi

Poslední recenze (1 186)

plakát

Contraataque (2025) 

Pseudotaktickej akčňák kterej působí hodně genericky. Na jednu stranu je tu parta lidí co se snaží takticky uvažovat a dočkáme se několika solidních nápadů, na straně druhé hloupost záporáků vyloženě ničí jakoukoliv autenticitu. Závěrečná přestřelka na tom statku působí jako z Gangs Of London, prostě nikoho nenapadne vyměnit zásobník, záporáci jedou full auto a taktiku "spray and pray", poběhují tam jak cvoci do otevřeného prostředí a nikoho opět nenapadne ze strany protistranu obejít, očividně to by dávalo moc velkou logiku. Prostě když už tvůrci se rozhodnou pro akční film že má bejt takticky laděný tak ať to aspoň dotáhnou do konce. Hlavní parta je však naštěstí charismatická, tipově správně vybraná a očividně prošli nějakým tréningem. Zvukově to není moc inovativní, ani neslyšíme padat nábojnice na zem a zbraně ačkoliv každá zní jinak, jsou příliš tiché, pořádně ani neslyšíme jak náboje se tříští o různé povrchy a místama jsou akční scény docela nepřehledné. Korunu k tomu nasazuje vyzáblá slečna ze záporáků co se tváří drsně, nožem šňupe kokain a zázračně se ze všeho vylíže jak terminátor. Nevim no, One Shot je prostě pořád o tak dvacet levelů vejš.

plakát

Warfare (2025) 

Na Warfare jsem se fakt těšil, prostě další autenticky-takticky laděnej hardcore akčňák - a však musim zdůraznit že tohle není film na kterej by se divák měl těšit. U horrorů se směju a ani gore ve filmech se mnou nehne, tady však i těch pár záběrů stačilo a všechen ten nářek, křik zraněných, zranění co maj a i když se rozleze ticho a vidíme tváře zůčastněných, to ve mě vyvolalo daleko větší hrůzu. Přestřelky tu jsou ale maj dost neortodoxní kostru - nevidíme headshoty a šťavnaté průstřely těl, my skoro vůbec nevidíme tu druhou stranu což tomu dodává větší syrovost a intenzitu. Je to nepředvídatelné, člověk neví odkud to přijde. Tohle není typickej film, není zde soundtrack a ani typické klišé které by tomu dodalo "filmovej" kontext. Prostě se daná událost děje za doprovodu zkresleného doprovodu z vysílaček, nábojnic kolonizující vnitřek bytu a ohlušujícho praskání zpoza stěn. Celej film se víceméně odehrává na jednom bodě a je hodně znát že to právě nemá tah na branku, spíš se to snaží manifestovat že tady tohle je boj o přežití. Zvuková stránka je naprosto fenomenální, akce má hodně taktickej skeleton, celé se to odehrává v realném čase a herecké výkony působí přesvědčivě. Warfare není popcornovka, je to válečnej horror. 

plakát

Totální rozklad (2025) 

Tak jsme už fakt naivní diváci když očekáváme nějakou formu kvality ale soudě na základě toho co Evans posledně vyprodukoval tak jsem tušil že mi to úplně nesedne. Tohle bude asi dlouhej komentář - nyní já tu nebudu útočit na něčí vkus, pokud se tohle někomu líbí tak nebudu tim člověkem nějak pohoršený - nicméně pokud čekáte "akční orgamus" tak si koukejte pustit něco jiného protože akce je zde.... fakt HODNĚ málo. Tři akční scény; digitální honička s kamionem, bitka/střelba v nočním klubu a pak nikdy nekončící přestřelka u malé chatky. To je všechno, nedělám si srandu. A víte co? Bavil mě příběh a postava Walkera projde zajímavým vývojem a hlavně charakter zdejší policajtky byl to nejlepší na celém filmu. Jakmile nastala akce tak jsem to nedával. Nyní se chci podívat na zoubek toho proč má film krizi identity: v jinejch scénách postavy přebíjí zásobníky, v jinejch maj neomezenej počet. Evansovi by měl někdo vysvětlit že pistol není malej samopal. Závěrečná přestřelka totálně pochcala celej film nejen co se týče toho jak hloupá a nucená je ale jak ani nedává smysl ať už co se týče chování postav, struktury nebo i příběhu na kterej se nějak zapomene. (Prostě maj se postarat o to aby byli živé a né do nich kropit full auto, wtf man). Jindy postavy umřou po zásahu do těla, jindy tam tancujou a nepadnou k zemi. Náboje co tříští zdi na sračky ale lidem to nic nedělá, ok? Pamatujete jak Evans natočil první Raid protože neměl prachy na druhej? Tady nemá prachy na nic s rozpočtem 90ti MEGA a tak se všude nacpalo zelené plátno, digitální krev (ano ten co chtěl pro Berandal praktickou) a scény kde je dost vidět zásah umělé inteligence. Tfuj. A pak tu jsou lidi jako Scott Adkins co s nulovým rozpočtem je schopnej natočit dva akčnáky téměř na jeden záběr s pořádnou taktikou a fyzickou akcí. Je dost vidět kdo to má na háku a kdo do toho dává nějaké úsilí - asi se všechen budget vyhodil za herce a pak Evansovi došlo že Hardy má jiné projekty a neměli už peníze to dotočit tak to prohnali skrz digitálem. Paradoxně mě film bavil když se nic nedělo protože to působilo víceméně normálně. Zklamání no. Tady není nic špinavého když je to celé hnusně digitální. Přestřelky jsou ozvučený úplně mizerně kde pistol zní jak lehkej kulomet a to neustále klikání zbraní (jakože údajně pokaždé když charaktery míří zbraní tak kliknou na pojistku i když vidíme v záběru že to nikdo nedělá lol) no prostě úplná komedie a výsměch. Takže pokud očekáváte "no brainer" kriminálku s over the top akcí kde nic nedává smysl a nevadí vám digitální režie tak si Havoc užijete. Já už očekávám trošku něco jiného a jak jsem starší, tim moje tolerance pro tyhle Mcdonald burger filmy je hůř stravitelná. 

Poslední hodnocení (2 654)

Contraataque (2025)

11.05.2025

Warfare (2025)

10.05.2025

Totální rozklad (2025)

26.04.2025

Novokain (2025)

29.03.2025

Odloučení - Série 2 (2025) (série) (S02)

odpad! 22.03.2025

Substance (2024)

13.02.2025

Slunovrat (2019)

30.01.2025

Hra na oliheň - Série 1 (2021) (série) (S01)

29.01.2025

Hra na oliheň (2021) (seriál)

29.01.2025

Reklama

Poslední deníček (1)

Sbírka hudebních alb. První police je moje top pět chronologicky.

1. Norma Jean - Redeemer

2. Norma Jean - All Hail

3. Underoath - Ø (Disambiguation)

4. Chevelle - Sci Fi Crimes

5. Norma Jean - Polar Similar

Sbírka hudebních alb. První police je moje top pět chronologicky.