Poslední recenze (27)
7 životů (2017)
Za mě dobrý. Mělo to spád, celkem originální námět a navíc jsem viděl prsa. Žádná nuda, hitparáda!
Luxus na talíři (2016) (pořad)
Už jen kvůli té bandě tupých hlav, jejíž nenávistné komentáře, vůči pořadu a Bertíkovi samotnému, jenž se s každým dalším dílem jen a jen stupňují, má smysl tento pořad sledovat. Z trojice Vaříme s Mírou, Žrouti a Luxus na talíři je pro mne Luxus jasně nejzábavnější záležitostí. Zkrátka žádný jiný pořad o vaření, není více český, ani dokonalejší. Nebo jinak: "nejvíc miluju ladies co choděj s velkou Prada kabelkou! Tleskám! Kabelka hezká! Ale když nevíš co k ní? Vypadáš... Hm? Jak z Tesca!" A co teprv ovčí mozeček? Lahůdka a jasně nejvíc sexy pokrm široko daleko!
Osm hrozných (2015)
Krev, pot a kousíčky mozku ve tvářích všech, kterým ještě nějaká tvář zbyla. První akce přijde sice až někdy za půlkou filmu, ale čekání se vyplatí. Tarantino umí líp, ale i tak jsem odcházel z kina spokojen. Přičtu-li fakt, že usínám i u lepších filmů, v tomto případě se mi to, i přes trošku zdlouhavější začátek, nepodařilo - což musím chtě - nechtě brát jako úspěch (nejenom svůj). Takže tleskám.