Recenze (613)
Zelená míle (1999)
Film, ktorý sa oplatí si pozrieť..ani jedna minúta v ňom nie je zbytočná..škoda slov, je potrebné to vidieť..
Kurýr 2 (2005)
Čo sa týka dvojky, nemôžem si pomôcť.... ale Kate Nauta, ktorá si chodí polonahá po ulici s búchačkami v ruke a len tak vyprázdni zásobník do policajného auta a ide ďalej akoby nič - bola to dosť trápna scéna - okrem toho, že Kate vyzerala dosť anorekticky, vyzerala aj odstrašujúco. A to ako mu oblizla tvár až po oko :-) už bolo na mňa dosť :-) Inak záverečná scéna s lietadlom..v tej chvíli som nevedela, či to Leterrier myslel vážne..asi videl málo reálnych dokumentov..pri takom páde lietadla by nevylovili s vody ani jednu živú dušu, ale oni sa v pohode bili ďalej..aj keď trosky lietadla už klesajú na dno..no proste Jason je ako Macgyver...furt niečo vymyslí :-)
Kurýr 3 (2008)
No...Jason Statham predviedol fajn striptýz, nechcem byť neobjektívna :-), ale aj vďaka tomu si tento film, plný nadsadených, chvíľami nelogických scén, ktoré sa vymykajú fyzikálnym zákonom vyslúžil odo mňa 3*. Inak tá zrzka tam bola tak zbytočná až tam vôbec nemusela byť..chýbala medzi nimi iskra a Megaton na to asi nepomyslel, že ak už tam chcel mať milostnú zápletku, tak mohol vybrať aspoň poriadnu ženskú, ktorá by sa k Jasonovi viac hodila. Ale napriek tomu, sa zopár akčných scén našlo, ktoré stáli za to.