Poslední recenze (10)
Piano (1993)
Tenhle film pro mě byl jako nějaký sen, což je asi dáno vzdálenou krajinou Nového Zélandu, podmanivou hudbou a pomalu se vinoucím příběhem o ženě, která toho verbálně moc nepoví. Opravdu tleskám Holly Hunter a i Keitelovi jsem jeho postavu hodně věřil. Postava Anny Paquin mi spíše v několika scénách skoro uvařila krev, ale předpokládám, že to je vlastně taky známka silného výkonu (i když Oscara bych ji osobně nedal). Soundtrack si určitě ještě poslechnu. Po Top Of the Lake moje druhá věc od Campion a určitě spokojenost.
Konkurs (1999)
Tak jsem to konečně zvládnul. Ale byl to boj.. přibližně v devadesátésedmé minutě jsem film zastavil a jako jsem už velmi dlouho u filmu neudělal, přemýšlel, jestli mám odvahu film dokoukat. Nakonec jsem pokračoval a velmi intenzivní poslední část filmu přežil. Film se mi líbil zejména atmosférou a výběrem ústřední herecké dvojice.
Divoká Arábie (2013) (seriál)
BBC opět nezklamalo. Mne zaujala hlavně prostřední část s úžasnými záběry levhartů arabských, kteří patří k nejohroženějším kočkovitým šelmám naší planety.