Poslední recenze (30)
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Bohužel, chtě-nechtě musím připustit, že tohle je o notný kus horší, než minulý Afterlife. Těch narážek na původní filmy je až příliš a jsou občas dost okaté a nucené, vesměs očekávané... Dějově už to taky není žádná hitparáda. Film je plný berliček a nelogičností. Ale stále lepší než ta kikotina z roku 2016. Sečteno podtrženo - dá se na to podívat, ale příště už to asi nebude stačit. Možná by měl do rukou vzít otěže zase Jason Reitman.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Přiznám se, že jsem o tomhle filmu ani neměl tucha. Ti "správní" Krotitelé duchů pro mne skončili jedničkou a dvojkou a ta příšerná feministická matlanina (rozuměj sračka) z roku 2016, mě naprosto odradila od toho, abych se pídil po jakýchkoliv dalších pokračováních. Takže když na mě na Netflusu vyběhl tento film, bylo to takové to kliknutí na zkoušku, sázka do loterie. A ejhle - ono to docela zafungovalo! Příjemně to nostalgicky rozehrává ty správný strunky, obsazení infanti až tak neurazí, má to děj a divákovu pozornost to zaháčkuje a nepustí. Ke konci je to už poněkud digitálně přepálený, víc bavila spíše první polovina filmu, ale já bych to odpustil. I to, že je to vlastně trochu vykrádačka prvního filmu. Celkově je to diametrálně odlišné (=lepší) od předchozího díla z 2016 a film rozhodně stojí za shlédnutí.
Asteroid City (2023)
Trailer na tento film ve mě vzbudil mylný dojem, že půjde o něco zcela odlišného. Dostal jsem vizuálně překrásnou podívanou, ale bohužel dějově je to nudné, plytké. Odnesl jsem z filmu pocit, jako by se to snažilo hrát na něco, co tam jaksi neumím nalézt. Nuda!