Poslední recenze (10)
Démoni hrůzy (Kanibalové, upíři a satanisti) (2008) (seriál)
Vcelku povrchně pokryté "temné dějiny lidstva", nějaké ty nepodložené informace okořeněné místy stupidním komentářem. Třetí část o sexuálních úchylkách je pak ale vyloženě na nasrání, vzhledem k tomu, že je zde 'transvestitismus', fetišismus a 'sadomasochismus' prezentován jako zavrženíhodná amorální zvrácenost, která nevyhnutelně vede ke zločinu. Hloupost a urážka trans-lidí. Stejně tak jsme svědky tradičního mylného výkladu dalších perverzí, kde není činěn rozdíl mezi mentální -filií a zločinným jednáním. To je na celém dokumentu jediná šokující věc.
Charles Manson Superstar (1989)
Z padesáti procent celkem zajímavý rozhovor s Mansonem samotným, zbytek vata, kterou většina lidí stejně dávno ví. Kromě toho Nikolas Schreck je tak trochu vůl. Spolupráce se Zeenou a LaVeyem potěší a Charlie prostě vždy bude fascinujícím předmětem, i když se máme jenom dívat jak máchá rukama a mlátí do odpadkáče.
Sociální síť (2010)
Měla jsem štěstí, že jsem moc neočekávala, takže jsem byla neskutečně příjemně překvapená. Jak už tady mnohokrát padlo, herecké obsazení je dokonalé, z technické stránky jde o vypiplaný film, na jaké už ale bohužel začínáme být zvyklí, a dialogy působí věrohodně a nenudí. Co je ale na filmu nejlepší a přinutilo mě dát o hvězdičku navíc je naprosto geniální hudba. (Ostatně, na co Reznor šáhne, to se promění ve zlato...)