Poslední recenze (24)
Warrior (2011)
Nejlepší film roku, to aby bylo jasné hned na úvod. Čekal jsem dlouho, ale vyplatilo se to. Líbilo se mi, že oba dva hlavní hrdinové dostávali zhruba stejně prostoru, ikdyž v půlce to začalo vyznivat trochu víc ve prospěch Joela Edgertona, ale stejně všichni fandí jeho protějšku - Tom Hardy je jako buldozer, dokonce v ještě lepší formě než v Bronsonovi. Ale není to jen o svalnatých postavách, ale taky o hereckých výkonech a ty jsou tu vskutku parádní.
96 hodin (2008)
Páni to byl nářez. Skutečně jsem nečekal, že mě to tak dostane, ale Liam si jde za svým tak nekompromisně, že mu člověk prostě věří každé slovo.
Big Lebowski (1998)
Perfektní komedie o jednom chlápkovi, který má všechno na háku. Při sledování se můžu vždycky potrhat smíchy a John Goodman zde opravdu válí. Navíc vždycky mě potěší, když slyším nějakou skladbu od mých oblíbených CCR. Prostě Dude tu zůstane a taky mi to dělá dobře.