Poslední recenze (1 181)
Šampióni (2023)
Woody a basket k sobě prostě patří. Strašně moc feel-good film, u kterého mám polovinu času tupej úsměv na rtech a zbytek se nahlas směju. Vtipný, hrozně milý a i přes řádnou dávku klišé jsem si Šampiony náležitě užil. Je vidět charakterový posun postav, chemie mezi jednotlivými protagonisty funguje a baví. Basketu je zde také dost, co víc si přát? PS: Až teď zjišťuju, že jde o remake španělského filmu.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Kvalitní drama, dobrá akce, zajímavé příběhy. Bombarďáci ze Stovky měli během války obrovské ztráty, proto se jim také říkalo "Krvavá Stovka". Bratrstvo je jen jedno, ale letci jsou řemeslně velice povedená minisérie, která bohužel zachycuje až moc postav a žádná z nich nedostane příliš prostoru, aby se nějak více rozvinula a emočně přirostla divákovi k srdci.
Duna: Část druhá (2024)
Jedničku jsem shrnul jako audiovizuální porno, jak tedy pojmenovat pokračování, které vyprávění příběhu pomocí pixelů dotáhlo k dokonalosti? Zimmerovo zvuk je slast pro kochleární aparát, přičemž ve stejném okamžiku lítají oči po plátně a nasávají každý paprsek světla. Druhá Duna je prostě to, co jednička a ještě něco o malinko víc. Příběhově vynikající, byť se mi zhruba v polovině filmu objevil pocit, že se do kina přes střižnu nedostalo pár scén. Hlavně co se týká přerodu Paula ve vůdce bych tedy ocenil pár (desítek) minut navíc. Necelé 3 hodiny se totiž vypaří jak voda v poušti. Hlavně druhá polovina filmu se stane až zkratkovitou, což je od té první patrný rozdíl. Herecky vysoce nadstandardní, z režisérské stoličky naprosto zvládnuté. Film, který skutečně má smysl užít si v kině.
Poslední deníček (9)
Komplet dokoukané seriály/minisérie
Trochu k udržení přehledu.. postupně přidám, co si ještě vybavím/zkouknu. Zmiňuju jen ty, které jsem vědomě sjel celé od začátku do konce - Simpsonovi, TBBT, HIMYM a hromadu dalších, které jsem pravděpodobně (téměř) celé viděl v průběhu let nepočítám. Počítám i seriály, které mám v plánu dokoukat po vydání dalších dílů. Zároveň zapisuju jen ty, u kterých mám ohodnocené jednotlivé epizody.
V plánu je zanést to graficky na profil, až bude plně funkční ČSFD 2.0
OCENÍM PŘÍPADNÉ NÁPADY NA DALŠÍ SERIÁLY!
1883 ✔
1923 ✔ (čekám na 2. řadu)
Ahsoka ✔
Andor ✔ (1. řada dokoukána)
Angel ✔
Arcane: League of Legends ✔ (1. řada dokoukána)
Avatar: The Last Airbender ✔(1. řada dokoukána)
Banshee ✔
Barry ✔
Beckham ✔
Billions (dokoukány 4 řady)
Blue Mountain State ~ (rozkoukána 2. řada)
Brooklyn 99 (chybí poslední řada)
Catch-22 ✔
Clarkson's Farm (koukám na 2. řadu)
Cobra Kai ✔ (dokoukáno 5 řad)
Disenchantment (finišuju)
DOTA: The Dragons Blood ✔ (dokoukány 3 řady)
Gen V (1. řada dokoukána) ✔
Happy! ✔
Hawkeye ✔
House ✔
House of the Dragon ✔(čekám na druhou řadu)
Invincible ✔ (2. řada dokoukána)
IT crow ✔
Jack Ryan (1. řada dokoukána)
Loki ✔(dokoukány 2 řady)
Lucifer ✔
Misfits ✔
Most! ✔
Narcos (dokoukány 2 řady)
Parks and Recreation (v procesu)
Reacher ✔(1. řada dokoukána)
Rick and Morty ✔(dokoukáno 7 řad)
Rome ✔
Sandman ✔
Scrubs ✔
She-Hulk ✔
Sherlock ✔
Space Force ✔ (2 řady dokoukány)
Star Wars: Tales of the Jedi ✔
Star Wars: The Bad Batch ✔ (2 řady dokoukány)
Stranger Things ✔(dokoukány 4 řady)
Taboo ✔
The Boys ✔(dokoukány 3 řady)
The Boys Presents: Diabolical ✔
The End of the F***ing World (1 řada dokoukána)
The Falcon and the Winter Soldier ✔
The Grand Tour (čekám na další díly)
The Handmaid's Tale (dokoukány 3 řady)
The Last of Us ✔ (1. řada zhlédnuta)
The Legend of Vox Machina ✔ (2 řady zhlédnuty)
The Lord of the Rings: Rings of Power ✔(1. řada zhlédnuta)
The Wire ✔
The Witcher ✔ (dokoukány 3 řady)
Umbrella Academy ✔ (3 řady dokoukány)
Vikings ✔
Welcome to Wrexham ✔ (dokoukána 1. řada)
Westworld (dokoukány 2 řady)
Yellowstone ~ (čekám na zbytek 5. řady)
legenda:
~ aktivně koukám
✔ kompletně dokoukáno (popř. co dosud vyšlo)
V plánu / na začátku:
Dexter, Kurokos Basketball, Případy 1. oddělení, Pushing Daisies, Slovania, South Park, The Bastard Executioner, The Good Place
Poctivě rozkoukané, ale uvíznul jsem na mrtvém bodě:
Agents of S.H.I.E.L.D., Arrow, Flash, Grimm, Legends of Tomorrow, Raised by Wolves, Runaways, Young Sheldon
Z velké části viděné, ale neohodnocené, tak třeba někdy:
Futurama, How I Met Your Mother, Monk, My Name Is Earl, NCIS, The Big Bang Theory, The Mentalist, The Simpsons, Two and Half Men etc