Recenze (258)
Stranger Things (2016) (seriál)
Devadesátky, co říct víc. :-)
Tohle jsme my (2016) (seriál)
Seriál, který mě svou hloubkou, jemností a laskavostí zcela pohltil.
Sils Maria (2014)
Jsem pohlcena atmosférou filmu a i po skončení příběhu jsem stále uvnitř.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Takový humor buď milujete nebo jím pohrdáte. Já se nemůžu dočkat dvojky.
Pořád jsem to já (2014)
Julienne Moore miluju, ale na Oscara bych jí přiřadila jiné role, které má za sebou. Oscarové záležitosti jsou pro mě vůbec záhadou...
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Seriál, jehož každá epizoda mě nejmíň třikrát široce rozesměje.Jsem zamilovaná...
Futurama (1999) (seriál)
Parádně ztřeštěný humor, na který ani "Simpsni" nedosahují. Má oblíbená postava: Zap Brannigan!
Noe (2014)
Takové obsazení a takový propadák. Přesvědčte se sami.
Divergence (2014)
Ovšem tady jsem si smlsla, podobně jako u Gattacy. Dynamické od začátku do konce. Téměř. Má to své slabé chvilky, především u konce, jako kdyby režisér nevěděl jak zastavit rozjetý vlak. Ale oproti zdejšímu hodnocení to pro mě bylo nesmírně milé překvapení.
Ranhojič (2013)
Film jsem nebyla schopna dokoukat v celku! Rozkouskovala jsem si jej asi na čtyři části, neúmyslně. Nedalo mi to nedoukoukat. Hlavní hrdina je na mě moc přesládlý, takovýhle roztomilý kukuč spolu s těmi nejčistšími úmysly mi žaludek moc nebere. Ben Kingsley samozřejmě výtečný a dokonce i Olivier konečně ZAHRÁL. Příběh se dost vleče, bez větších zážitků a prožitků, milostný příběh na nule - docela zbytečný. Ale zase výprava veliká, to jo. Takový Příběh tisíce a jedné noci.