Recenze (11)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Výborné..Ale chápu, že pro většinu to nebude..
Moon (2009)
Dobré to je, škoda těch posledních cca 30 s.
Avengers (2012)
Hrozně mě to nebavilo..možná bychs se měl nad sebou zamyslet.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Velmi dobrý, přesto nadhodnocený film s předvídatelným dějem.
Skrytá identita (2006)
Na Volavku to ani zdaleka nemá. Další hvězdu dolů za Wahlberga, který mě ve filmu neskutečně sral.
Volavka (2002)
Z mého pohledu mnohem lepší než Skrytá identita.Uvěřitelnější postavy, napínavější děj a Hong Kong je Hong Kong.
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
To je učiněná paráda - střelba do mravenců stylem one shot - one kill :-), nálož umístěná na hřebeni hráze 5 cm hluboko, a hrůzný závěr podkreslený dramatickými tóny Daniela Lichta, kdy mravenec vylézá z vody. Ondřej Sekora by se divil.
Prometheus (2012)
Výtvarně dokonalé, dobře budovaná atmosféra kterou kazí nelogické chování několika postav..fakt by mě zajímalo kdo vybral jako posádku bandu retardů. Michael Fassbender skvělý.
Góóól! III. (2009)
Jena hvězda je za nepodbízivé barevné tóny DVD obalu.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Je to snad jediný film, který bych dokázal shlédnout dvakrát po sobě a smát se stejným věcem. Klasika, a pro mě osobně nejlepší česká komedie.