Poslední recenze (7)
Mocný vládce Oz (2013)
Začátek filmu se mi docela zamlouval, i když roli jsem J.Francovi z počátku vůbec nevěřil a vlastně mi celý film byl strašně protivný. Jediné co se mi na filmu líbilo byl let balónem v tornádu a v zemi oz ,ale pak to šlo jen a jen z kopce. Pořád jsem čekal na nějakou akci a když to vypadalo nadějně tak zase nic.Z grafického hlediska mě film šíleně zklamal Strašně barevně překontrastovaná přírodní scenérie až to bilo silně do očí (někdy je méně více) no prostě 2 hodiny utrpení.
Sinister (2012)
Ikdyž jsou horory většinou sloboduchý kraviny tak todle je Jeden z mála hororů, který mě fakt bavil a v kině jsem se doopravdy nenudil, místy jsem se dokonce docela bál.
Equilibrium (2002)
Zpočátku mi to přišlo jako dobrý námět, ale postupným rozvojem filmu jsem dostával na dojmu, že je to další, ale dost nepovedený Matrix. Nebýt výtečného Christiana Balea v hlavní roli vypnul bych to po prvních 20 minutách.