Poslední recenze (8)
Arrested Development (2003) (seriál)
Arrested Development ma naučilo zbožňovať Final Countdown a fakt som netušil, že to fyzikálne zákony vôbec umožňujú. Asi to vážne bude masterpiece.
Prokletí žlutozeleného škorpióna (2001)
Komorná, nápaditá a hlavne inteligentná allenovská komédia... Úprimne ďakujem za takéto filmy...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Pár skvostných hlášok a geniálny Polívka... to je asi tak všetko, čo som na tomto "kultovom" filme videl...