Deníček (6)
2018
Filmy, na kterých jsem byl v kině
Jednotlivých filmů: 4
celkem návštěv: 5
leden - Labyrint: Vražedná léčba
březen - Black Panther
březen - Tomb Raider
březen - Pacific Rim: Povstání
březen - Black Panther (podruhé)
duben - Fakjů pane učiteli 3
duben - Ready Player One: Hra začíná
duben - Avengers: Infinity War
květen - Avengers: Infinity War (podruhé)
2017
Filmy, na kterých jsem byl v kině
Jednotlivých filmů: 16
celkem návštěv: 18
leden - Pasažéři
leden - Velká čínská zeď
březen - Logan: Wolverine
březen - Kráska a zvíře
březen - Kong: Ostrov lebek
březen - Život
březen - Ghost in the Shell
duben - Život (podruhé)
květen - Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta
červenec - Spider-Man: Homecoming
červenec - Válka o planetu opic
červenec - Strážci galaxie Vol. 2
září - Kingsman: Zlatý kruh
říjen - Thor: Ragnarok
listopad - Liga spravedlnosti
listopad - Paddington 2 (ČSFD projekce)
listopad - Thor: Ragnarok (podruhé)
prosinec - Star Wars Síla se probouzí + Poslední z Jediů (speciální projekce)
2016
Filmy, na kterých jsem byl v kině
Jednotlivých filmů: 20
celkem návštěv: 21
leden - REVENANT Zmrtvýchvstání
únor - Deadpool (předpremiéra)
únor - Zoolander No. 2
duben - Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti
duben - Ulice Cloverfield 10
duben - Kniha džunglí (ČSFD projekce)
květen - Captain America: Občanská válka (předpremiéra)
červen - X-Men: Apokalypsa
červen - Warcraft: První střet
červen - Podfukáři 2
červenec - Den nezávislosti: Nový útok
červenec - Očista: Volební rok
srpen - Sebevražedný oddíl
srpen - Sebevražedný oddíl (podruhé)
srpen - Buchty a klobásy
říjen - Inferno
listopad - Doktor Strange
listopad - Fantastická zvířata a kde je najít
listopad - Příchozí
prosinec - Rogue One: Star Wars Story
prosinec - Assassin's Creed
2015
Filmy, na kterých jsem byl v kině
Jednotlivých filmů: 29
Celkem návštěv: 33
leden - Hacker
únor - Jupiter vychází (předpremiéra)
únor - Kód Enigmy
únor - Kingsman: Tajná služba
únor - Focus (předpremiéra)
únor - Teorie všeho
březen - Americký sniper
březen - Chappie
březen - Rezistence
březen - Chappie (podruhé)
duben - Avenger: Age of Ultron (ČSFD projekce)
květen - Ex Machina
květen - Šílený Max: Zběsilá cesta
květen - Šílený Max: Zběsilá cesta (podruhé)
květen - Země zítřka
červen - Jurský svět (předpremiéra)
červenec - Terminator: Genisys (předpremiéra)
červenec - Ant-Man
srpen - Ant-Man (podruhé)
srpen - Mission Impossible - Národ grázlů
srpen - Nesmrtelný
srpen - Pixely
září - We Are Your Friends
září - Labyrint: Zkoušky ohněm (předpremiéra)
říjen - Marťan
říjen - Muž na laně (IMAX)
listopad - Fakjů pane učiteli 2
listopad - Spectre
listopad - Steve Jobs
listopad - Hunger Games: Síla vzdoru 2. část
listopad - Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (podruhé)
prosinec - V srdci moře
prosinec - Star Wars: Síla se probouzí
Závěr
Nejlepším filmem roku se překvapivě stal nový Šílený Max, který je naprosto nevídanou akční podívanou. Rok 2015 se také zapsal do historie několika rekordně výdělečnými filmy, které zlámaly mnoho rekordů. Pokračování sérií Hunger Games a spol. byla slabší než předchozí díly, možná jen Rezistence se povedla lépe než Divergence. Pak bych také ještě rád zmínil několik skvělých filmů podle skutečného příběhu, jmenujme Teorii všeho.
2014
Filmy, na kterých jsem byl v kině
Jednotlivých filmů: 22
Celkem návštěv: 24
leden - Vlk z Wall Street
únor - Robocop
únor - Zlodějka knih
duben - Transcendence
duben - Captain America: Návrat prvního Avengera
květen - Amazing Spider-Man 2
květen - Divergence
květen - Amazing Spider-Man 2 (podruhé)
květen - Godzilla
květen - Na hraně zítřka (předpremiéra)
květen - X-Men: Budoucí minulost
červen - Na hraně zítřka (podruhé)
červenec - Zloba - Královna černé magie
červenec - Úsvit planety opic
srpen - Strážci Galaxie
srpen - Lucy
září - Dárce
září - Labyrint: Útěk
září - Equalizer
říjen - Výchozí bod
listopad - Interstellar
listopad - Hunger Games: Síla vzdoru 1. část
prosinec - Hobit: Bitva pěti armád
prosinec - Noc v muzeu: Tajemství hrobky
Závěr
Čekal jsem hodně, dostal jsem víc. Hodně jsem sázel na Interstellar a Na hraně zítřka, a moje očekávání byla splněna. Máme tady také několik parodií na Hunger Games, z nichž některé jsou lepší než originál (Labyrint: Útěk). Avšak pokračování HG nebo Hobita nedopadlo úplně dobře. Marvel tento rok taky předvedl čtyři perfektní filmy. Tento rok jsem také (jak ste si již všimli) naprosto podlehl kinu, jednou jsem byl v kině pět hodin v kuse na dvou filmech. Obávám se, že s Jurským Světem, Terminátorem a SW se příští rok od kina moc daleko nevzdálím.
2013
Filmy, na kterých jsem byl v kině
Jednotlivých filmů: 10
Celkem návštěv: 13
květen - Star Trek: Do temnoty
červenec - Osamělý jezdec
srpen - Pacific Rim: Útok na Zemi
srpen - Pacific Rim: Útok na Zemi (podruhé)
září - Elysium
listopad - Rivalové
listopad - Pacific Rim: Útok na Zemi (potřetí)
listopad - Enderova hra
listopad - Hunger Games: Vražedná pomsta
listopad - Thor: Temný svět
prosinec - Hobit: Šmakova dračí poušť
prosinec - Kapitán Phillips
prosinec - Hunger Games: Vražedná pomsta (podruhé)
Závěr
Myslel jsem si, že rok 2013 bude v kinematografii slabý, ale zato přijdou roky 2014 a 2015 se spoustou filmových hitů. Spletl jsem se, objevil jsem dost filmů, které mě nadchly. A také jsem našel pár výborných filmů až na Blu-ray.