Poslední recenze (45)
Halimina cesta (2012)
Smutný a zároveň silný příběh několika rodin a sousedů, odehrávající se před, během a po válce v bývalé Jugoslávii. Všichni žili poklidným životem než je rozdělilo náboženství, potažmo válka. Během pomalu rozkrývajícího se tajemství, ze kterého věděl každý zúčastněný jen část, přichází na závěr ten největší šok. V poslední třetině a hlavně na závěr filmu prostě nemůžete nebrečet. Snímek vzdáleně připomíná Villeneuveovy Požáry.
Psí odpoledne (1975)
Do poloviny filmu jsem si myslela, že se dívám na francouzskou komedii z roku 1982 Prachy v prachu. Druhá polovina už byla ale odlišná. Na rozdíl od francouzského filmu tento končí tragicky. Ale hlavní představitelé, kteří si spolu zahráli i v Kmotrovi - John Cazale a především Al Pacino - byli skvělí. Jsem trochu ovlivněná filmem Prachy v prachu a proto dávám jen 65%.
Suburra (2015)
Naprosto poctivá Itálie. Připadala jsem si, jakobych se dívala na filmy Damiana Damianiho ze sedmdesátých a osmdesátých let. Skoro bych řekla, že je to jeden z nejlepších evropských (možná i světových) mafiánských filmů, jaký byl v posledních letech natočen. Bohužel od reality nemá vůbec daleko. Co my víme o praktikách politiků a mafiánů. Myslím, že nemáme ani ponětí co všechno se ve skutečnosti děje. Výborný film, rozhodně doporučuji!