Poslední recenze (8)
Chappie (2015)
Málokedy píšem komentáre ale k tomuto filmu musim pretože aj ked je ešte skoro viem ..ale je to pre mna momentalne film roka odomna 99% 5* ..Uvidime či to prekonajú Avengeri STAR WARS alebo niečo iné ale tento film posunul Latku dosť vysoko
Automata (2014)
Je to niečo podobné ako Ja robot ..roboti čo sa prestanú riadiť zákonmi. Nijak ma to neohúrilo ale celkom ma to bavilo celý film. Hodnotenie- 3*.... 60%
Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců (2013)
V celom filme nepadne jediné slovo áno čitate dobre .. komunikuju medzi sebou pískaním čo mi príde trošku divné a nezaujímavé .. za celkom dobrý príbeh dávam aspon 2* .. ale už si to nikdy nepozriem