Poslední recenze (339)
Nenávist (1995)
Až tak drsní mi tí parížski výrastkovia neprišli. Skôr len nahnevani, zmetení a hlavne ukecaní. V hociktorom americkom gette by boli zjedení behom pár minút (viď Boys n the Hood, Juice, Trespass) Na 4 to len tak tak vytiahol vycibrený vizuál. Scéna pred zrkadlom je skvelá. Keď som zistl ako ju točili, musel som sa smiať, že ma to nenapadlo samého. V jednoduchosti je krása. Kassovitz si získal moju pozornosť. Som zvedavý na Purpurové Rieky.
Městečko South Park (1997) (seriál)
South Park je geniálny seriál s výnimočným humorom, ktorý prešiel vývojom od fekalného a fuck-šokovacieho v prvých sezónach až po brilantnú satiru spoločnosti a všetkých možných neduhov ľudstva. Pre mňa kvalitatívny vrchol začína siedmou sériou a končí štrnástou, čo je skoro polovica celého seriálu. Všetky epizódy sú nadpriemerné, množstvo je geniálnych a pri niektorých mi až zostáva rozum stáť, ako je možné do tak limitovaného časopriestoru vopchať tak neskutočne vtipný, vycibrený a plnohodnotný príbeh (viď dvojčasť Go God Go). Aj keď si pánov tvorcov nájde čas od času slabšia chvíľka (hlavne 15 a 16 sezóna), skláňam sa pred ich schopnosťou a umom skritizovať, uraziť a zosmiešniť (nikdy nie samoúčelne) a poučiť, ale hlavne kráľovsky pobaviť. A samozrejme Eric Cartmam je môj anti-idol a asi najobľúbenejšia TV postava. Len óda na neho a jeho evil-power-obsession-personality by vydala na nejednu knihu.
Nezvratný osud 4 (2009)
Zatiaľ jediný FD, ktorý ma bavil od začiatku do konca. Scény úmrtí sú vyšperkované snáď ešte lepšie ako v trojke, no na rozdiel od predchodcov mi tu neprekážala ohratá schéma. Po slabučkom prvom filme, ktorý ma na druhé zhliadnutie nudil a sklamal, som vážne zvažoval, že ďalšie diely už nedám. No po 4ke to vidím aj na Final Destination 5, ktorý už ale dúfam fakt bude final.