Poslední recenze (227)
Chobotnice (1998)
Čistá béčková zábava se sympatickými herci a dostatkem akce. Na druhý zhlídnutí se mi to líbilo ještě víc. Rozhodně doporučuju!
Van Helsing (2004)
Super monstra (Roxburgh je super Dracula) a fajn hrdinové. Bohužel akce je minimum and je to většinou docela nuda.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Tak jsem si tenhle film nedávno zopakoval. A sakra... to byla bolest. V dětství se mi to moc líbilo, ale teď mě to nudilo a přivádělo k depresi. Všechny postavy jsou totální kreténi a celkovej film působí odflákle. A to finále, wtf?! Moje jedna hvězda je za tu sekvenci s přívěsem na útesu, která je naprosto bombastická. Kéž by byl zbytek filmu podobnej.
Poslední deníček (3)
Mých top 5 Pátků Třináctého
1. Pátek Třináctého (1980)
2. Jason X
3. Pátek Třináctého VI Jason Žije
4. Pátek Třináctého III
5. Pátek Třináctého V Nový Začátek