Oblíbené filmy (10)
Vratné lahve (2007)
Za nepřátelskou linií (2001)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Kurýr (2002)
Králova řeč (2010)
Zlodějka knih (2013)
Alenka v říši divů (2010)
Rain Man (1988)
Forrest Gump (1994)
Interstellar (2014)
Celou dobu filmu jsem si říkala jaká to je blbost a jak je to strašně nepromyšlené.. Litovala jsem za koupený listek do kina.. ale ten konec mi vyrazil dech i zrak.. Bombastický film.. o 200% procent lepší než všechno dopusud s mou maličkostí zhlédnuté sci-fi filmy. Např Gravitace je oproti tomuhle filmu fraška.