Poslední recenze (111)
Jak v nebi, tak na zemi (2023)
Jakákoliv víra je svým způsobem dobrá věc, jenže lidi ji neumí uchopit a snad vždy to sklouzne do extrému, kdy dochází k vymývání mozků a ovládání osob (holt víra, která by je měla lidi sjednocovat je spíš jen víc rozhádá a je z toho spousty problémů). Asi tak jak to vysvětlila alkoholička Louise. Svým vyprávěním a vtipem mě tehle film bavil a Lou Thompson i Édith Cochrane podaly skvělý výkon.
Šaman (2023)
Hezký náhled do krajiny a kultury, kterou až tak neznáme, ačkoliv hodně mongolů žije i u nás. Líbil se mi ten souboj nebo spíš boj o přežití ducha předků. Může něco takového přežít v moderní společnosti zvlášť, když do toho vstoupí láska?
Světlo světlo světlo (2023)
Havárie v Černobylu je takové dokreslení depresivního příběhu v poetickém prostředí vesničky někde ve Finsku. Tak nějak jsem od začátku tušil jak tohle skončí, ale i tak to bylo pěkné a s hezkým výběrem soundtracku.
Poslední deníček (2)
Statistiky hodnocení
Jde o počty hodnocení filmů a krátkých filmů od počátku mého hodnocení až do dne do 5.1.2024.
5 hvězdiček - 202 položek (13%)
4 hvězdiček - 669 položek (43,2%)
3 hvězdiček - 476 položek (30,7%)
2 hvězdiček - 168 položek (10,8%)
1 hvězdiček - 32 položek (2,1%)
odpad - 2 položek (0,2%)
Je to ovlivněno tím, že si většinou filmy vybírám a nejsem masochista, abych se díval na sračky.