Oblíbené seriály (8)
M*A*S*H (1972)
Přátelé (1994)
Nejlepší ze všech. Kdykoliv jakákoliv epizoda a zvedne se nálada :)
Bodyguard (2018)
TOP seriál posledních let. Poslední epizoda o něco slabší, zbytek TOP kvalita. Díky za to!
Miliardy (2016)
Po dokoukání Suits jsem pomalu přešel na Billions a úroveň seriálu je o dost vyšší, ovšem dlouho jsem si hledal cestu k nějaké postavě. Nakonec mě Billions mají a to díky především ústřednímu duu.
Kravaťáci (2011)
Harvey Specter! Nazdar, víc není třeba dodávat...
Newsroom (2012)
Seriálová dokonalost, především ve své první sérii. Není náhodou, že za tím stojí Aaron Sorkin. Prostředí tvorby zpráv je strhující i zábavné a v dnešní době je ještě aktuálnější. Více takových seriálů.
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Spíše citovka než objektivní hodnocení. Od 2. série (příchod Zivy) až po nějakou 10. sérii ANO, pak už jsem přestal sledovat. Na svou dobu vysoký nadprůměr televizní tvorby. Skvělé postavy a alchymie v týmu, to byl důvod proč jsem na to koukal.
Hvězdná brána (1997)
Dětství :) "SG-1, move out!"