Poslední recenze (26)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Tak nějak jsem si říkal na konci filmu: "Todle jsou solidní 4 hvězdy. Opravdu jsem se bavil". Potom jsem se ptal: "Co je s tím filmem špatně?" a ono vlastně nic špatně není. Dokonce jsem se perfektně bavil. Proč bych měl do p***le dávat 4 když jsem se tak perfektně bavil. Koho zajímá, že to nebyla špička, ale obyčejná zábava? Ten film byl tak obyčejně a bezchybně udělaný a zahraný, že to vlastně špička byla. Takže za mě 5/5 a prosím více skvělých obyčejných filmů bez debilních klišé, silných ženských leadů a hlavních záporáků, kteří jsou všem postavám pro smích. Více skvělých filmů, kde každá z postav má opravdu backstory s matching jedinečným charakterem, hromadou úžasných vizuálních scén a efektů, které nevypadají jako když někdo vyblije duhu, a zápletku, která není jen fancy fetch quest se side questem, který je vlastně main story.
Sósó no Frieren - Cujoi mahócukai (2023) (epizoda)
Rozhodně vrchol této anime season. Frieren si opravdu zaslouží všechnu chválu a jsem strašně rád, že očekávání se splnila. Po všech těch narychlo dělaných hovadinách, je toto jako facka. Hloubka a originalita, kterou dosahuje jen pár klasik se už dneska zas tak nevidí a tenhle seriál/manga jí má na rozdávání a je úplně jedno, že hlavní postava má jen 3 různé výrazy tváře... 6/5
The Mandalorian - Kapitola 14: Tragédie (2020) (epizoda)
Zatím podle mě nejslabší epizoda celé série. Chabý scénář, nekonzistentní herecké výkony a celkově slabé scény. Nevím jak jinak bych to nazval. Bohužel to u mě jen potvrzuje narůstající pocit, že něco je s celou druhou sérií špatně.