Poslední recenze (325)
Třetí generace (1979)
Das ist gigantische Scheisse!!!
Diskotéka (1983)
Král diskoték a kundolap Nino v podobě vošklivýho vychtrlýho zato ale velice sebevědomýho šoufka s blonďatým hřibem na hlavě na čas odjíždí od přítelkyně do zimního střediska v Alpách, aby si přivydělal jako hlavní pizzař. Cestou tam ve vlaku potkává retardovanýho chlápka, kterej jeho kroky posléze následuje, začne si románek s dcerou náckovskýho majitele hotelu s knírkem - styl Adolf H. (nejtrapnější postava), která je předtim odvezla od vlaku k hotelu. Pak už se jen kroutí na blikajících parketech jak v Horečce sobotní noci svým osobitým a dosti bizardním tancem, válí těsto v kuchyni, či má zářezy s místními děvčaty a na to jakej má šíleně hnusnej gesicht se ani nemusí moc snažit a skáčou mu do náruče samy. Poté jedou k bratrovi nácka, dělající rovněž hoteliréra se silně pravicovými názory, tentokrát ovšem někde v subtropech a kde se odehrává v podstatě totéž co v horách. Asi nejvíc mě na tomhle díle udivila kuráž hlavního aktéra, jinak únavný skoro až k pláči. 20%
Mladé pušky (1988)
Tak tenhle koktejl směsicí žánrů mi vůbec nesed. Vypadá to, že si tvůrci nemohli vybrat, kterýho se pevně uchopit a následně držet. Ze začátku komediální western, pak si partička začínajících hvězd - uch hraje na farmě na zbojníky, následně mstitele, když se jim všechno akorát sere pod rukama a nevedí už co dál, natáhnou do plic nějaký hulení a magořej ve skalách, pak to přípomíná krvavý jatka jak od Tarantina a poslední štace s obléháním baráku se už divák akorát modlí ať se za timhle paskvilem objeví nápis THE END. Pozn. u těch rádoby drásajících zpomalených záběrů padajících zkuřek k zemi jsem nevěděl zda se mám smát nebo brečet. Jinak dialogy šíleně strojený (ale možná za to může zpackanej dabing FSB) a příběh originální jak od Džona Vejna. Co víc dodat.