Recenze (414)
Povídání o pejskovi a kočičce (1950) (seriál)
Karel Hoger a Čapkovy ilustrace a Čapkův příběh, co dodat...
Terminator Salvation: Temný počátek (2009) (seriál)
Nic světobornýho, ale na podívání dobrý. Jako bonusový materiál k celku, hodně dobrý .
96 hodin: Odplata (2012)
Nooo, nebýt Famke, tak jsem se na to asi vyprdnul. O moc bych nepřišel. Ne Turek opravdu není takový kokot, aby mu nevadilo, že si u něj někdo hází granáty po městě. Stějně tak jako američani dokážou kulometem M2 (btw to je tensamej z Ramba4) zastavit auto. Bylo to zábavné, ale hloupé...
Andělé a démoni (2009)
Průměrné ve všech ohledech. Scénář místy děravý jako červem prožraný starý spis. Kdyby magnetické pole držící antihmotu dokázala udržet tužková baterie, tak už jsme kolonizovali vesmír :D
Bitva o Moskvu (2016)
Trochu nevím, jak film uchopit. Provedením je to dobré čili za tři. První půlhodina je k nevydržení a obraz Rudé armády až příliš křišťálový. Akce průměrná a Němci samozřejmě pitomí. Má to i světlé momenty i ty tmavé. Nebýt toho shitstormu kolem, tak by to asi zahučelo a propadlo do šedi.Co se týče Rusů a téhle legendy, tak by neuškodila trocha, aspoň trošička, zdravé seberflexe, které se u Rusů ještě dlouho nedočkáme, bohužel.
Ostře sledované vlaky (1966)
Začínám uvažovat, že od manželky budu chtít na vánoce razítka!
Rozpolcený (2016)
Za mě hodně dobrý. Konec byl přepálený, ale tak napůl, kdyby rejža o trochu ubral na super schopnostech, tak bych mu dal plnou palbu.
Warcraft: První střet (2016)
Dovolím si S ďurem nesouhlasit, zatímco Hobitem jsem se protrpěl nudou od začátku do konce. Tady mne to bavilo celý film, ale už teď po pár dnech mám problém se v něm zorientovat...
Ponorka (1981)
Uh, ano je to dobré, ale ta tříhodinová verze místy vysloveně nudí. Nicméně co se týče ponorkových filmů, je tohle právem považováno za TOP.
Seance (2009) (studentský film)
Scénáristicky příliš teatrální, ale jinak docela v pohodě. Hype kolem tohohle filmu jsem nezazanamenal, tak jsem ani nic zvláštního nečekal. Btw Julina je pro horro jako stvořený :D