Poslední recenze (130)
Baby Driver (2017)
Po dlouhé době jsem se přihlásil k udělení komentáře. Tento film pro mne byl asi největším překvapením letošního roku. Čekal jsem nějakou srandovní blbinu na léto, ale ono to celé náramně funguje, lehce muzikálové pojetí neruší, naopak krásně ladí s akčními i vážnými scénami. Velmi zábavná podívaná!
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Hodně velká jízda! Během filmu jsem si říkal, že s dějem dost chvátají, a na konci jsem si říkal, že se divím, že to tam vůbec nacpali. A Legolas nezklamal a opět si dával dobrý parády!
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Po druhý sezóně patří seriál pravděpodobně k mým oblibeným, rozhodně z těch, které zrovna běží. Do jisté míry je to tím, že v hlavní roli figuruje Ben z Lostu. Chvíli seriál působil značně epizodně, ale ke konci první řady se začal epizodní děj prolínat s dějem, co běžel v průběhu seriálu na pozadí. Druhá sezóna má podle mě ještě tak o úrověň vyšší kvalitu a více se rozmotává zápletka v pozadí. Jeden stupeň dolu je pravděpodobně za druhou hlavní postavu, která je pro mne hůře uvěřitelná. Trochu bych si tam představoval spíš Jacka Baure, někoho víc ostřejšího, než člověka, který i v nejvíc napjaté situací mluví jak když hraje Tichou poštu. Celkově rozhodně to lepší z toho co běží a doporučuji, pokud někomu chybí akční seriál.