Poslední recenze (36)
Ferrari (2023)
Od filmu Ferrari jsem neměl nijak moc velké očekávání, čekal jsem něco na způsob Gran Turisma s biografickými prvky, ale dostal jsem benzínovým motorem chrčící a dramaticky napjatý výtvor. Na snímek Le Mans '66 to nemá, ale jako "Bčko" v oboru je to opravdu obstojné. Nechybí tu osobní rovina Enza, problematičnost polyamorie, zachycení manipulace tisku, novinářů a jejich bezpáteřnost, italsky paparazzi, a do třetice gró filmu, závody, pořádně hlučné a nekompromisní. Adamu Driverovi role Itala svědčí, spolu s filmem Klan Gucci bych ji zařadil do jeho nejvydařenějších a přirovnal k takovému Marlonu Brandovi, kterého si jinak než jako Sicilského mobstera nedokáži představit.
Saw X (2023)
Ačkoliv se míra přežití u soutěžících nijak zvlášť nezměnila od předchozích dílů, tak se John, přeci jen, velice přesvědčivě pasoval do role dobráka a s relativně funkčně zadaptovaným backgroundem mu to i jde. Disciplíny pro soutěžící byly, jak je u této série zvykem, pěkně nechutné a pro mnohé brutální, což může doložit i pravidelný divák Gore Fun. Jediné co bych mohl vytknout je nepovedený závěr, kde laťka kreativity filmových zvratů spadne hodně nízko a finální hra působí až moc jednoduše.
Apokalypsa (1979)
Výtečně natočený a zrežírovaný naučný film z prostředí války ve Vietnamu, po kterém Vám zaručeně bude běhat mráz po zádech. Opravdu mám rád tyto neortodoxně natočené válečné filmy a spolu s Mariňákem bych je zařadil do seznam filmů, které prostě musíte vidět. Rozhodně doporučuji zhlédnout rozšířené verze, sám jsem viděl Final Cut a ani sekundu bych z konečné stopáže 196 minut nevynechal.
Poslední deníček (5)
Shrek
This is Vojta now with his acc Bordel