Poslední recenze (313)
Jezero smrti (2008)
Velice intenzivní a znepokojivé. Zápletka jednoduchá, příběh taky, ale průběh byl nervy drásající, nechutný a smutný. Opravdu celou dobu se jede naplno. Ale tady je kámen úrazu, všechny “náhody” jsou až moc okaté a děti jak by měly šestý smysl. Ale za ten zážitek tomu dávám 4*. Hodnocení: 8/10
Země jednoho dítěte (2019)
Velice osobní výpověď několika čínských rodin, které přežily politiku jednoho dítěte. Hodně drsné, ale za to velice reálné a dokument ukázal pravou tvář politiky Číny. Místy mi bylo opravdu smutno, když jsem viděl novorozence pohozené v odpadcích. Některé činy lidí v dokumentu byly velice diskutabilní a člověk si říká, jestli je ten člověk vlastně oběť politiky nebo prostě zlý a nemorální člověk. Velice dobrý snímek, o kterém by měli mít lidi širší povědomí. Hodnocení: 8/10
Tanec s ďáblem: TikToková sekta zvaná 7M (2024) (seriál)
První díl mě docela navnadil, ale potom to šlo z kopce. Nuda, omývané stejné věci furt dokola a navíc se od druhého dílu dokument zajímá spíš jenom o členy té sekty, než o mladé tanečníky, kteří mají vygumované mozky asijským pastorem. Hodnocení: 5/10