Recenze (4)
Vetřelec: Romulus (2024)
Alvaréz opäť nesklamal , výborný snímok aj keď trochu inak poňatý ako Ridleyho Prometheus alebo Covenant.
Pokoj v duši (2009)
Na slovenské pomery veľmi dobre spracovaný film, aj keď scenár je trochu predvídavý. Pekný príbeh o kamarátstve, zrade a peniazoch v nádhernej prírode Horehoronia. Výborný Luknár. Asi najlepší slovenský film.
Around the World in 80 Days (1989) (seriál)
Dokument som sledoval v polovici 90tych rokov, vtedy ho vysielala STV 1 v nedeľu poobede a pametam si ho doteraz. Neviem či je to len nostalgiská spomienka ale doteraz ho hodnotím ako jeden z najlepších cestopisných dokumentov. Michael Palin my vytvoril koníčka, ktorý pretrval doteraz. Keby ho niekdo mal v slovenskom dabingu, kludne napíšte.
Duna: Část druhá (2024)
Nenormálne uvlečené, príbehovo prázdne, proste bez deja čo by zaujal, jedine čo ako tak sa dalo bola z časti technická stránka, ale napríklad také kostými boli otrasné ako z lacného béčka. Nedokázal som to ani len dopozerať, po pretrpenej niečo vyše hodine som to vzdal