Poslední recenze (7)
Kuků (2012) (seriál)
[65%] Originální britská komedie, ve které můžeme vidět 7 let života rodiny Thompsonových plného náhod, omylů, příležitostí a nevšedních událostí. Některé vtípky mi ovšem připadaly ještě více přehnané jak v Ordinaci v růžové zahradě. Asi anglický humor, který někdy nechápu. Nesmyslné bylo vyměnění jedné z klíčových postav ve 2. sezóně a zmizení další postavy. To jsem zatím viděl taky jen v té Ordinaci. Nejlepší byla první a poslední řada, ty ostatní spíše slabší průměr. A jak tu už někdo psal, seriál by se měl jmenovat podle ústřední postavy Kena, jelikož Cuckoo od 2. série v ději vůbec nefiguruje.
Svatá rodina (2022) (seriál)
[1. série: 70%] O rodině, která se pod falešnými identitami utíká před něčím schovat do Madridu. Nevíme, jakým směrem se seriál vydá a co nás vlastně čeká. Líbí se mi to “tajemno” a při skoro každé scéně ta podivná hudba. O postavách ze začátku vůbec nic nevíme, kdo je kdo, ale s přibývajícími informacemi se v nich již vyznáme. Nové okolnosti v každé epizodě děj posouvají o kus dále a odkrývají nezodpovězené otázky. Prvky telenovely mi nevadily, jelikož nás stále doprovází tajemná atmosféra a děj rychle graduje. Máme tu navíc skvělé herecké obsazení. Dvě poslední části mě ale zklamaly, čím větší drama, tím menší smysl to dávalo. [2. série: 55%]
Neloučení (2022)
[60%] Nevím, čeho se tvůrci snažili dosáhnout. Sice pěkné seznámení postav, dostali jsme možnost se o nich co nejvíce dozvědět, ale děj byl celkem nezajímavý, až se z toho vyklubal klasický romantický film, u kterého je od začátku jasné, jak to celé dopadne. Takové nijaké a herecké výkony mě také nijak nepřesvědčily. Zajímavé vidět herce Maxi Iglesias ve stejné roli jako v seriálu Valeria, kde také hraje architekta. Ve filmu máme možnost vidět krásné scenérie Peru, což mé hodnocení posouvá zase o kousek výše.
Poslední deníček (6)
Nejlepší seriály roku 2023
1) Silo (USA) 80%
2) Dokonalá pohádka (Španělsko) 85%
3) Milé dítě (Německo) 75%
4) Terapie pravdou (USA) 75%