Poslední recenze (7)
Spojenci (2016)
Parádní film!!!
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Absolutní blbost..... A myslím si,že by si režiséři měli odpustit zabíjení malých dětí..... v těchto a podobných filmů.
Boogeyman 2 (2007)
1.díl byl takový až duchovní psycho,ale tenhle 2.díl mi vyrazil dech,protože absolutně nenavazuje na 1.díl a nemá s ním absolutně nic společného.Tento díl byl vyloženě krvák,kdežto ten 1.díl byl o duchu,ale i tak to ušlo.