Poslední recenze (52)
Svatba mezi citróny (2012)
5* pre mňa, že som to zvládol dopozerať a 1* pre film, aj to len za Brosnana. Rada na záver: dajte prednosť radšej hocičomu od Ingy Lindstroomovej
Big Lebowski (1998)
Chystal som sa na kultový film a dočkal som sa síce dobrých hereckých výkonov, zvláštnej zápletky, zopár veľmi slušných scén ale ako celok mi to jednoducho nesedelo. Škoda, možno to bolo veľkými očakávaniami, neviem ... 3*
Zabít tiše (2012)
Poslednu vetu stačilo povedať hneď na začiatku a človeku by ušetrili hodinu a pol života. Pre mňa nudný, s odpudzujúcimi hercami (až na 2-3 výnimky) a zbytočný film postavený na zabíjaní bez zmyslu. Pokiaľ toto bolo cieľom tvorcov, tak sa im to podarilo. Inak, strata času.