Poslední recenze (31)
Fallout (2024) (seriál)
Ale jo...až na jisté lorové hrubky jde o skvělou podívanou. Herci(Goggins byl úžasnej), kostýmy, DOBOVÁ HUDBA!!!!, a celkově příběh nebyl k zahození. Rozhodně jedna z lepších herních adaptací. 8,5/10
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Edgar Wright je totální blázen! Ukažte mi jediný takhle hravý, vkusný a zábavný film. Scénář naprosto skvělý, kdy zápletka je nám většinou servírována díky hudbě a také díky skvělým dialogům. Herecké výkony jsou též skvělé (do M.E.Winstead jsem se zamiloval, role Chrise Evanse byla BOŽÍ), a to ani nepotřebujete AAA hvězdy, až tedy na Evanse. Film je avšak zezačátku trochu chaotický, a na první zhlédnutí vám unikne spoustu věcí, proto je rewatch nedaleko. Must-see záležitost! 9/10
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizoda)
Epizoda, kterou TWD potřebovalo jako sůl.
Poslední deníček (5)
TOP 10 HUDEBNÍCH ALB
1.Tool - Ænima
2.Gojira - The Way of All Flesh
3.Nine Inch Nails - The Downward Spiral (Deluxe Edition)
4.Nine Inch Nails - The Fragile
5.Napalm Death - Throes of Joy in the Jaws of Defeatism (Bonus Tracks Version)
6.Alice in Chains - Jar of Flies
7.Radiohead - Kid A
8.Radiohead - A Moon Shaped Pool
9.My Chemical Romance - The Black Parade
10.Radiohead - OK Computer