Poslední recenze (8)
Alexandr Veliký: Zrození boha (2024) (seriál)
4/10. || Jak může dokument o Alexanderu Velikém působit tak nudně a nezajímavě? Vyprávění, které se prolíná skrz pohled odborníků a ,, filmu", mi moc nesedlo. Ano, Alexandera mám načteného, takže mě vůbec nic nepřekvapilo, ale i tak. Buď to měl být dokument, a nebo film. Ale ne obě varianty skloubené dohromady. ||
Muž z oceli (2013)
7/10. || Ale jo, nakonec to dopadlo dobře. Příběh hrdiny z Kryptonu není na poli kultury nic nového. Filmových a komiksových zpracování vzniklo už mnoho, avšak Snyder/ Nolan pojali Kal-Ela tentokrát více epicky a velkolepě. Bohužel přesně na to trpí druhá polovina dějství, která mou pozornost zcela ztratila. Naštěstí k mé radosti nezapomněli na dobrý příběh ( hlavně tedy v první polovině). Henry Cavill působí jako superman velmi svěže. Celý snímek tahá nahoru SKVĚLA hudba Hanse Zimmera. ||
Elvis (2022)
9/10 || Nádherné vzdání hold mému nejoblíbenějšímu sólovému zpěvákovi. Je opravdu pozoruhodné, kam snímek zachází s prozkoumáním jeho osobního i uměleckého života. Lehce zamrzela absence skládání písniček. Baz Luhrmann má netypické vyprávění příběhu ( střihy, kamera, barvy), avšak pro mě líbivé. Austin Butler se Elvisem na chvíli OPRAVDU STAL! ||