Recenze (8)
Hledání Země Nezemě (2004)
Film, ktorý nie je určený len pre deti ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Síce Johnny Depp nepatrí medzi mojich viac obľúbených hercov, rolu Jamesa Barrieho zahral s nadhľadom a povedal by som, že mu bola ako keby prirodzene ušitá. Takisto Freddie Highmore si zaslúži vyzdvihnúť na „ podstavec „ a zrejme môžeme očakávať, že vo svojich budúcich filmoch, ktoré určite budú, rozhodne nesklame.
Vrchní, prchni! (1980)
Veľmi príjemná, zábavná komédia a takisto výborné herecké výkony Svěráka a Abraháma. Scény ako stírače stírají a pod. svoje čaro nikdy nestratia.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Príbeh, ktorý mi veľmi presne sadol a najmä záverečná scéna ma doposiaľ vždy priamo zasiahla a som rád, že z prevažnej väčšiny som pozeral film sám, pretože v prítomnosti ďalších by som určite svoje pocity skrýval.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Česká kinematografia hlavne v minulom storočí vyprodukovala veľa skvelých filmov a práve tento je jedným z tých, ktorý by som mohol pozerať vlastne stále. Hold Lipský, Svěrák a ďalší, niet o čom pochybovať, že z toho vznikla skvelá komédia.
Leon (1994)
Luc Besson je mojou slabinou a ani tento snímok ma nesklamal. Hlavne malá Natalie sa skvostne ukázala a pôsobila na mňa lepšie ako Jean Reno.
Rain Man (1988)
Absolútne bezkonkurenčný herecký výkon Dustina Hoffmana. Niet čo dodať, jedinečný zážitok.
Forrest Gump (1994)
Film, ktorý sa pohráva s citmi nielen ženského pokolenia a jedinečná scéna behu a zároveň oslobodenia je perličkou na torte.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Neskutočný príbeh, ktorý ma pohltil od začiatku až do konca. Brilantné spracovanie, dokonalá postupnosť a skvelé herecké obsadenie.