Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

tyna97 odpad!

všechny recenze uživatele

Prozatím se to jeví jako pakárna, účinkující jsou nezajímaví a dost nesympatičtí (možná až na dva, kteří se mi po prvním dílu jevili jako běžní lidé, kteří nemají slávy plnou hlavu). Uvidíme, jak se to bude vyvíjet a co se bude dít dál. ,, no, špatný nápad. Mladí a povětšinou rozmazlení a zazobaní v domku MAJÍ VŠECHNO. Zlatá Farma. ()

campix odpad!

všechny recenze uživatele

Televizní tvorba poznává nové dno. Já už se nedivím ničemu. Tohle je naprosto plytká, nezajímavá a debilní ''reality show''. Stejná jako její hlavní protagonisté. Pokud chtěl Adam Sedlák (jinak normální tvůrce) poukázat na prázdnost a zbytečnost model dnešní mládeže, tak uspěl, ale nějak se mi to nechce věřit. ()

Reklama

Lukoboss odpad!

všechny recenze uživatele

Stal se hroznej omyl... čirou náhodou jsem přepnul na tuhle sračku, a to se vůbec nemělo stát. Big Brother s VyVolenýma, to bylo na Oscara normálně. Jsem už asi fakt starej, protože vůbec nevím, co je to za lidi, vůbec nechápu, co se tam děje a proč to má být zajímavý, je to naprosto příšerný. A ten slogan "jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby" je pravdivej. Opět jsme našli další dno televizní "zábavy". Ehh... ()

AgnesDee odpad!

všechny recenze uživatele

Nějak nerozumím konceptu téhle reality-show. Challenge, které jsou vyřešené bez velikých obtíží během deseti vteřin; rozdělení podle popularity, protože takhle se dneska mladý lidi rozlišují (kdo je míň populární, tak má problém); a konečné udělení liků a disliků. Jaká jsou kritéria/pravidla pro udělení liku/disliku? Oblíbenost mezi soutěžícími? Asi to tak vypadá, protože ti lidi neudělali za celých třicet minut nic, za co bych jim měla dát like. Neudělali nic, za co by si získali moje sympatie. Hrají si na kamarády (Adam s Datlem alespoň toto nepředstírají a rovnou přiznávají barvu) jenom proto, protože se bojí udělat si mezi sebou nějaké rozkoly, které je z té ponorky po dvou měsících stejně potkají. On by to byl zajímavý nápad, a dalo by se to velmi kreativně realizovat, kdyby to nedělali lidi, kteří byli moc líní, aby si nad tím třeba na měsíc sedli a pečlivě to všechno promysleli. P. S. - Adam: "Svůj dislike dávám Tomovi, protože je sympoš a má naději na to tu hlavní cenu vyhrát." Buď alespoň trochu upřímný, a řekni, že mu ho dáváš, abys vyhrál ty, a ne on! ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Streamer a youtuber Herdyn chtěl udělat podcast s účastníkem Markem Valáškem během toho, co tato show byla natáčena, avšak režie to zakázala. (LUKICKK)
  • Vila, ve které influenceři bydleli, se nachází v Kublově u Berouna. (SONY_)

Reklama

Reklama