Režie:
Zdeněk Podskalský st.Kamera:
Antonín DaňhelHudba:
Karel SodomkaHrají:
Miloš Kopecký, Jiřina Jirásková, Jana Paulová, Miroslava Pleštilová, Libuše Geprtová, Jiří Langmajer, Petr Nárožný, Bronislav Poloczek, Josef Langmiler (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Naposledy se setkáme s nestárnoucím vyznavačem ženských půvabů, který neztratil ani po letech ze svého šarmu ani špetku... Miloš Kopecký v roli věčného záletníka v závěrečném příběhu volného cyklu oblíbených hudebních komedií. Mnozí z vás si jistě vzpomínají na příběhy Alfonse Karáska. Příběhy věčného svůdce žen plné veselých historek, písniček i láskyplných vztahů a zdravého mužného úsilí okouzlit ženu patří již řadu let k televizní klasice a při každém uvedení se vždy setkávají s velkým diváckým ohlasem. Pro hlavní roli si zvolil režisér Zdeněk Podskalský jako vždy aktéra nejpovolanějšího, vynikajícího herce Miloše Kopeckého. Tentokrát čeká na Alfonse Karáska důležitý úkol – zasvětit do umění svádět dívky svého mladého chráněnce, který je v tomto oboru ještě velmi nezkušený. Příležitost se naskytne na mysliveckém honu... (Česká televize)
(více)Recenze (79)
- "Uáá, ten člověk se změnil ve zvíře !!" - "Mladá žena musí s něčím takovým počítat" (padl na ni poslední medvěd brtník).. Slušně zahrané nic, prošpikované prazvláštní směsicí ♫ dobových i starších hitů s převážně milostnými nebo milostně aktualizovanými texty v provedení (ne)zpívajících herců - snad pokus o smíření generačních rozdílů mezi televizními diváky. Podmanivě neholené nohy L.Geprtové, popřechodová moudrost J.Jiráskové. Ani komedie, ani parodie. ()
Tvl, to byl shit... Nedávalo to absolutně smysl, a ta hudba byla taky stasna a nasroubovana v každý scéně neuvěřitelně uměle. Kdyby alespoň některý herci uměli zpívat, ale ono to u Decibelu lásky stalo za hovno, i kdyby to zpíval expert na zpívání... A Langmajerovo předstírání hry na kytary na seniku? To se nemohl snažit alespoň trochu? Tenhle film je fakt odpad... ()
Poslední čtvrtý díl volné série o Alfonsi Karáskovi. Tradiční Podskalského hudební komedie s výstavním hereckým obsazením, ve které během hodiny zazní spousta tehdejších hitů či písní z operet. Příběh vypráví o zestárlém milovníkovi žen Alfonsi Karáskovi, který se snaží svého synovce Lojzíka uvést do tajemství milování. Mezitím mu neustále hrozí, že jej chtěně trefí některý z myslivců cítících se ohroženi jeho pověstí. Musí se nechat, že veškerá hudebně-taneční vystoupení jsou spíše trapná než úsměvná. Celkově poklidná, avšak hodně zkostnatělá zábava. Jedinám zpestřením je snad jen hodně odvážně polonahá Jana Paulová. Hudební úprava: Karel Sodomka ()
Tento megamix rozjuchaného socialistické popíku a řízné dechovky, zvýrazněný příšerným hereckým zpěvem (s výjimkou Jiráskové a Nekudy) je natolik trapný, až je skoro geniální. Bylo mi velkým potěšením sledovat, kterak si herci užívají své šílené výstupy a kterak neustále sypou hlášky z rukávu: „Snad byste, doktore, nechtěl schválně střílet po lidech. To vám nestačí ty, co trefíme omylem?“ ()
"Nahá ženská do revíru nepatří. Zvěř z toho dostává deprese a slepice nenesou." Tenhle Karásek by mohl být nejlepší ze všech. Má totiž nejlepší příběh a písně jsou do scénáře na rozdíl od předchozích dílů zapojeny zcela přirozeně, Miloš Kopecký je stále šarmantní, navíc tady má k ruce neselhávající Jiřinu Jiráskovou a herecké obsazení zdobí i perfektní role Petra Nárožného či mihnutí se Luďka Nekudy. Jenže... Jenže způsob, jakým mě rozčilují nevýkony Jiřího Langmajera, Jany Paulové a místy také Miroslavy Pleštilové, je těžko představitelný. Tři a půl. ()
Galerie (4)
Photo © Česká televize / Čálek
Zajímavosti (2)
- Ve scéně u rybníka v čase 45:25, kdy se Alfons (Miloš Kopecký) se Zuzanou (Jana Paulová) odrazí s loďkou, mihne se v levé části záběru hlava člena štábu. (Ganglion)
- Jana Paulová prý přistoupila na natočení odhalené scény jen díky tomu, že jí Podskalský slíbil, že z dálky nebude nic vidět. Komentovala to, že nemá nic proti nahotě, ale že už se jí to v tomto věku nezdálo po estestické stránce. A později litovala. (hippyman)
Reklama