Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Naposledy se setkáme s nestárnoucím vyznavačem ženských půvabů, který neztratil ani po letech ze svého šarmu ani špetku... Miloš Kopecký v roli věčného záletníka v závěrečném příběhu volného cyklu oblíbených hudebních komedií. Mnozí z vás si jistě vzpomínají na příběhy Alfonse Karáska. Příběhy věčného svůdce žen plné veselých historek, písniček i láskyplných vztahů a zdravého mužného úsilí okouzlit ženu patří již řadu let k televizní klasice a při každém uvedení se vždy setkávají s velkým diváckým ohlasem. Pro hlavní roli si zvolil režisér Zdeněk Podskalský jako vždy aktéra nejpovolanějšího, vynikajícího herce Miloše Kopeckého. Tentokrát čeká na Alfonse Karáska důležitý úkol – zasvětit do umění svádět dívky svého mladého chráněnce, který je v tomto oboru ještě velmi nezkušený. Příležitost se naskytne na mysliveckém honu... (Česká televize)

(více)

Recenze (79)

Mylouch 

všechny recenze uživatele

- "Uáá, ten člověk se změnil ve zvíře !!" - "Mladá žena musí s něčím takovým počítat" (padl na ni poslední medvěd brtník).. Slušně zahrané nic, prošpikované prazvláštní směsicí ♫ dobových i starších hitů s převážně milostnými nebo milostně aktualizovanými texty v provedení (ne)zpívajících herců - snad pokus o smíření generačních rozdílů mezi televizními diváky. Podmanivě neholené nohy L.Geprtové, popřechodová moudrost J.Jiráskové. Ani komedie, ani parodie. ()

Rayen1 odpad!

všechny recenze uživatele

Tvl, to byl shit... Nedávalo to absolutně smysl, a ta hudba byla taky stasna a nasroubovana v každý scéně neuvěřitelně uměle. Kdyby alespoň některý herci uměli zpívat, ale ono to u Decibelu lásky stalo za hovno, i kdyby to zpíval expert na zpívání... A Langmajerovo předstírání hry na kytary na seniku? To se nemohl snažit alespoň trochu? Tenhle film je fakt odpad... ()

Reklama

otík 

všechny recenze uživatele

Poslední čtvrtý díl volné série o Alfonsi Karáskovi. Tradiční Podskalského hudební komedie s výstavním hereckým obsazením, ve které během hodiny zazní spousta tehdejších hitů či písní z operet. Příběh vypráví o zestárlém milovníkovi žen Alfonsi Karáskovi, který se snaží svého synovce Lojzíka uvést do tajemství milování. Mezitím mu neustále hrozí, že jej chtěně trefí některý z myslivců cítících se ohroženi jeho pověstí. Musí se nechat, že veškerá hudebně-taneční vystoupení jsou spíše trapná než úsměvná. Celkově poklidná, avšak hodně zkostnatělá zábava. Jedinám zpestřením je snad jen hodně odvážně polonahá Jana Paulová. Hudební úprava: Karel Sodomka ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Tento megamix rozjuchaného socialistické popíku a řízné dechovky, zvýrazněný příšerným hereckým zpěvem (s výjimkou Jiráskové a Nekudy) je natolik trapný, až je skoro geniální. Bylo mi velkým potěšením sledovat, kterak si herci užívají své šílené výstupy a kterak neustále sypou hlášky z rukávu: „Snad byste, doktore, nechtěl schválně střílet po lidech. To vám nestačí ty, co trefíme omylem?“ ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

"Nahá ženská do revíru nepatří. Zvěř z toho dostává deprese a slepice nenesou." Tenhle Karásek by mohl být nejlepší ze všech. Má totiž nejlepší příběh a písně jsou do scénáře na rozdíl od předchozích dílů zapojeny zcela přirozeně, Miloš Kopecký je stále šarmantní, navíc tady má k ruce neselhávající Jiřinu Jiráskovou a herecké obsazení zdobí i perfektní role Petra Nárožného či mihnutí se Luďka Nekudy. Jenže... Jenže způsob, jakým mě rozčilují nevýkony Jiřího Langmajera, Jany Paulové a místy také Miroslavy Pleštilové, je těžko představitelný. Tři a půl. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (2)

  • Ve scéně u rybníka v čase 45:25, kdy se Alfons (Miloš Kopecký) se Zuzanou (Jana Paulová) odrazí s loďkou, mihne se v levé části záběru hlava člena štábu. (Ganglion)
  • Jana Paulová prý přistoupila na natočení odhalené scény jen díky tomu, že jí Podskalský slíbil, že z dálky nebude nic vidět. Komentovala to, že nemá nic proti nahotě, ale že už se jí to v tomto věku nezdálo po estestické stránce. A později litovala. (hippyman)

Reklama

Reklama